*****ריהוט לגינה*****

רבים בסגר ואם אין משרד אז לפחות נשדרג את חווית הגינה או המרפסת… למרות שבג חיון מגוון מוצרים רב יותר החורג מציוד גן, בכל זאת קיימת התאמה בביטויים רבים הקשורים לריהוט גן.
התוצאה הסופית: 3-3
הבהרה: איני מספק שירותי קידום אתרים לאף אחד מהאתרים ולכן איני משוחד. כמו כן אין לי גישה לאנליטיקס או לSC של אף אחד מהאתרים כך שכל המידע מבוסס על כלים חיצוניים מה שיכול לגרום לאי דיוקים חלקיים.

1. מילות מפתח – המותג ג חיון חזק בחיפוש אך לעומתו לה גן כמותג כמעט ולא קיים בנפח החיפוש. ושני האתרים מבססים את הטראפיק שלהם או על שמות קטגוריות כגון ריהוט גן, נדנדה לגינה, פינת ישיבה לגינה או על שמות מוצרים ספציפיים: סוכה, שמשיה, גזיבו, דשא סינטטי, גריל גז וכדומה.
בחנתי מספר מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה כדי לבחון מי מוביל:
ריהוט גן – חיון #2 לה גן #3
גזיבו – חיון #4 לה גן לא ב50 הראשונים
מחסן גינה – חיון #4 לה גן לא ב50 הראשונים
פינת ישיבה לגינה – חיון #25 לה גן #15
מיטת שיזוף – חיון #7 לה גן #3
—אז בינתיים 1-0 לג חיון—.

2. מבנה ומהירות טעינה – אתר ג חיון מצליח לשמור על מרחק של שתי הקלקות מדף הבית למרות שנראה כי קיים בו מגוון רחב יותר של מוצרים.
באתר לה גן תפריט הצד לא מקבל ביטוי בדף הבית מה שיוצר צורך בשלוש הקלקות בחלק מהמוצרים.
שני האתרים מנסים לעשות שימוש בדף הבית כדי לקדם ביטויים הן בפוטר והן בניווט העליון. נראה ששניהם מבזבזים לא מעט כוח על קישור למוצרים עם כיתוב לא ברור או עם ביטויים לא רלוונטיים.
בכלי פייג'ספיד (הלא מדויק) של גוגל – עלה גן 64 בנייד ו75 בנייח. ג חיון 7 בנייד ו25 בנייח.
— תיקו 1 —

3. קישורים חיצוניים – לג חיון אלף מאה קישורים אבל מ23 דומיינים בלבד כאשר 98% מאיכות נמוכה. נראה שמישהו יצר יותר מדי קישורים לא טובים.
ללה גן 285 קישורים אבל מ66 דומיינים שונים. רק 82% מהם מאיכות נמוכה ואחד מאתר עם DR 20 ומעלה.
— 1-0 ללה גן —

4. שימוש במטא להגדלת CTR -בשני האתרים, הדפים שנבדקו היו מוקפדים וייחודיים ונראה שהושקעה מחשבה. בלה גן היה דמיון רב בין הכיתוב במודעות של גוגל אדס לבין המטא (כותרת ותיאור באורגני) מה שמראה על תשומת לב לפרטים, בדרך כלל.
— תיקו 1.—

התוצאה הסופית היא תיקו 3
לעיתים שואלים אותי איך ייתכן והניתוחים מראים תוצאות תיקו או יתרון קל לאחד האתרים אך בפועל אנו רואים כי הפער בין האתרים בטראפיק האורגני ובמיקומים עצום. הסיבה לכך נובעת מהמון מרכיבים שאינם נבדקים במסגרת ההשוואה הזו כמו:
– הביטויים הספציפיים שנבחרו לכל אתר – לדוגמא אני רואה אתרים שמפספסים ביטויים קריטיים שיוצרים למתחרים שלהם המון טראפיק
– החשיבות של סעיף ספציפי באתר – לעיתים מבנה האתר באחד האתרים כל כך גרוע או בניית הקישורים כל כך עלובה שמספיק בסעיף אחד כדי להרוס את כל הקידום של האתר
– הזדמנות – לעיתים אתר אחד מנצח את השני בסעיף מסויים אך מכיוון שהוא לא מממש את הפוטנציאל בסעיף זה עד תום או לחלופין משקיע מעט מדי ביתרון היחסי, היתרון כמעט ואינו בא לידי ביטוי בתמונה הכללית.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>