*****עו"ד רשלנות רפואית*****
תחום תחרותי יחסית. בארה"ב זה אחד התחומים היקרים ביותר לפרסום בגוגל, אז רציתי לבדוק את המצב בישראל
התוצאה הסופית: 4-0 לדוד
הסבר ופירוט:
הבהרה: איני מספק שירותי קידום אתרים לאף אחד מהאתרים ולכן איני משוחד. כמו כן אין לי גישה לאנליטיקס או לSC של אף אחד מהאתרים כך שכל המידע מבוסס על כלים חיצוניים מה שיכול לגרום לאי דיוקים חלקיים.

1. מילות מפתח – גלית מתמקדת בביטויים מאוד צרים: רשלנות רפואית וגרסותיה וכן ביטוח לאומי. דוד לעומתה מטרגט גם שמות של מחלות כגון תסמונת דאון, דלקת קרום המוח ונוספים. שמות של מוסדות פרט לביטוח הלאומי כגון משרד הביטחון, בית חולים מאיר ועוד.
בחנתי מספר מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה כדי לבחון מי מוביל:
עורך דין רשלנות רפואית – דוד #1 גלית #2
רשלנות רפואית – דוד #4 גלית #10
כאמור בביטויים אחרים דוד מופיע במקומות יפים אך גלית כלל לא נמצאת
—1-0 גדול לדוד—.

2. מבנה ומהירות טעינה – גם דוד וגם גלית שמרו על מרחק של שתי הקלקות מדף הבית לכל פיסת תוכן. עם זאת נראה שדוד עשה עבודה משמעותית הרבה יותר בניצול דף הבית – גם קטגוריות התוכן השונות (מידע מקצועי, סוגי מחלות, תביעות נפוצות), גם הפוטר, גם סרגל הניווט העליון ובדפים פנימיים גם סרגל הצד נוצרו במטרה לקדם את דפי התוכן של האתר בגוגל וזה עובד יפה.
גלית אמנם עושה שימוש בסרגל הניווט ובפוטר בכמות ביטויים מוגבלת יותר אך בו זמנית מסתירה תוכן כתוב אחרי הביטוי "בלוג" בניווט מה שלא ממש מסייע לקידום תכנים אלו. גלית מעלה סרטונים מהתקשורת לדף הראשי אך לא עושה בהם שימוש ממוקד לקידום ביטויים רלוונטיים בגוגל.
בכלי פייג'ספיד (הלא מדויק) של גוגל – דוד 28 בנייד ו81 בנייח. גלית 5 בנייד ו24 בנייח.
—בקיצור, גם כאן 1-0 גדול לדוד—.

3. קישורים חיצוניים – לדוד קרוב למיליון וחצי קישורים!!! מ215 דומיינים אבל 99% מהם מאיכות נמוכה. לטעמי יחס בעייתי של איכות מול כמות.
לגלית 135 קישורים מ48 דומיינים שונים. 94% מהם מאיכות נמוכה. אבל נראה כי המיקוד של רובם בביטויי רשלנות רפואית (בלידה, בהריון, ביטוח לאומי וכולי).
נראה כי גלית השקיעה יותר בבניית קישורים איכותי ונכונה אך בכמות קטנה משמעותית ולכן נראה כי במקרה זה הכמות הכניעה את האיכות.
— 1-0 לדוד —

4. שימוש במטא להגדלת CTR -בשני האתרים לא נפלתי מהקופי.
עם זאת אני חושב שגם כאן דוד עושה עבודה טובה יותר ומציג תועלות ברורות יותר. שימו לב למטא כותרת ותיאור בשני האתרים:
גלית – "משרד עו"ד גלית קרנר: רשלנות רפואית, אובדן כושר עבודה וסיעוד
עו"ד גלית קרנר בעלת 19 שנות ניסיון בתחום עו"ד רשלנות הרפואית, אובדן כושר עבודה וסיעוד. ייצגה אלפי מקרי רשלנות רפואית עם פיצויים
ללקוחות. חייגו 09-7456535."
לעומת:
דוד – "עורך דין רשלנות רפואית דוד פייל: 20 שנות הצלחה בייצוג נפגעי רשלנות
אנו מייצגים בתביעות רשלנות רפואית אך ורק את התובעים ולא את המוסדות הרפואיים, במטרה לייצג את האזרח הקטן מול הגופים עתירי הכוח, צרו קשר לייעוץ ראשוני ללא עלות"
לגלית יש מודעה ממונת על ביטוי המותג אבל עם הדומיין rashlanut.info ולא עם האתר הראשי שלה. אני מניח שהיא עובדת עם חברת פרסום שעושה לה קמפיין לידים שלא על האתר הראשי שלה ובנתה לה למעשה אתר אחר של onepage.
מניח שיש סיבות לפיצול אך מבחינת קידום אורגני זו האפשרות הפחות מועדפת.
מה שרציתי להדגיש הוא כי במודעה יש קופי מעט טוב יותר מאשר באתר ולא ברור למה לא נעשה שימוש באותו טקסט גם באתר (אולי הקידום האורגני לא בשיתוף פעולה עם הממומן?):
"עו"ד גלית קרנר | מומחית לרשלנות רפואית וביטוח‏ | ‪rashlanut.info‬
עו"ד גלית קרנר, מומחית לרשלנות רפואית וביטוח מזה 20 שנה. במשרדה עובדים טובי המוחות המשפטיים ואף רופאים המשמשים יועצים פנימיים לבדיקה ראשונית."
— גם כאן 1-0 לדוד אבל בקטנה, כמעט תיקו—

התוצאה הסופית היא 4-0 לדוד
די נוקאואט. ייתכן והסיבה לכך היא שגלית מסתמכת יותר על הופעותיה במדיה (יח"צ?) ועל קמפיין ממומן. אבל בקידום אורגני די ברור מי עושה עבודה טובה יותר.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>