*****רואי חשבון*****
התוצאה הסופית: 2-0 לשלמה
הסבר ופירוט:
הבהרה: איני מספק שירותי קידום אתרים לאף אחד מהאתרים ולכן איני משוחד. כמו כן אין לי גישה לאנליטיקס או לSC של אף אחד מהאתרים כך שכל המידע מבוסס על כלים חיצוניים מה שיכול לגרום לאי דיוקים חלקיים.

1. מילות מפתח – גם רענן וגם שלמה אינם מותגים בחיפוש במובן שהם כמעט לא מביאים טראפיק על שמות המותג שלהם. שניהם עושים שימוש בביטויים יחסית שגרתיים: רואה חשבון, רואה חשבון + עיר ופעולות הקשורות לראיית חשבון כגון בדיקת עוסק מורשה, פתיחת תיק במס הכנסה, הגשת דוח שנתי, רישום עמותה, נקודת איזון ועוד.
בחנתי מספר מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה יותר:
רואה חשבון – שלמה #2 רענן #5
בדיקת עוסק מורשה – שלמה #4 רענן לא בשלושים הראשונים.
פתיחת תיק מס הכנסה – שלמה #19 רענן לא בשלושים הראשונים.
הגשת דוח שנתי – שלמה #16 רענן לא בשלושים הראשונים.
רישום עמותה – שלמה לא בשלושים הראשונים, רענן #13
נראה כי לשלמה יותר ביטויים עם נפח חיפוש יותר גבוה, אך שני האתרים יכולים לעשות שימוש בביטויים נוספים שחזקים אצל השני. מה גם שבחלק גדול מהביטויים התחרות היא מול אתרים ממשלתיים ומוסדות המתחרים על אותם ביטויים. כדאי לשקול קידום לביטויים יותר ממוקדים שבהם התחרות קטנה יותר.
—1-0 לשלמה—.

2. מבנה ומהירות טעינה – גם שלמה וגם רענן שמרו על מרחק של שתי הקלקות מדף הבית לכל פיסת תוכן. עם זאת נראה ששלמה מנצל היטב את דף הבית, הפוטר וסרגל הצד בדפים הפנימיים כדי לקדם ביטויים בגוגל וכן שימוש בסיפורי הצלחה כדי להגדיל זמן שהייה באתר.
רענן אמנם הגדיר אזור של קישורים חשובים אך לא עושה שימוש בקישורים אלו לקידום ביטויים בגוגל.
בכלי פייג'ספיד (הלא מדויק) של גוגל – רענן 9 בנייד ו36 בנייח, שלמה 28 בנייד ו58 בנייח.
—גם כאן 1-0 לשלמה—.

3. קישורים חיצוניים – לשלמה 1100 קישורים מ39 דומיינים אבל 96% מהם מאיכות נמוכה.
לרענן 1450 קישורים מ54 דומיינים שונים. 98% מהם מאיכות נמוכה.
בשני המקרים נראה כי הדגש הוא על כמות ולא על איכות וכן נראה שבמבנה הקישורים של רענן לא נעשה שימוש מושכל מספיק באנקור טקסט.
— 0-0 —
4. שימוש במטא להגדלת CTR -אצל רענן אנו רואים בכותרת דגש על רואה חשבון מומלץ עם העיר בה הוא פועל. התיאור ממוקד באודות המשרד.
גם שלמה לא מפציץ בקופי ולמעט הכותרת שמכילה את העובדה שמדובר בבכירים יוצאי מס הכנסה, גם כאן התיאור מתמקד באודות ולא בתועלות.
— גם כאן תיקו 0—
התוצאה הסופית היא 2-0 לשלמה שעושה עבודה טובה יותר ביחס למתחרים בתחום אך גם באתר שלו ניתן לעשות הרבה יותר.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>