עסקים רבים מסתמכים על נוכחות האתר שלהם בגוגל כדי לייצר להם לידים ועבודה, במיוחד בתחומים בהם בית העסק מציע פתרונות ללקוחות מחפשים. אך מעט מדי עסקים בונים אסטרטגיה מובנת ושיטתית כדי לשפר את התוצאות של האתר שלהם בגוגל. אז איך אפשר לשפר זאת?
השלב הראשון הוא אבחון המצב הנוכחי של האתר בגוגל – באילו ביטויים אתם ממוקמים גבוה? אילו ביטויים מביאים לכם טראפיק רלוונטי? מיהם המתחרים המרכזיים שלכם? איך האתר שלכם ביחס לאתר שלהם במובן של טראפיק, מיקומים וקישורים שמפנים לאתר? את הניתוחים הללו ניתן לעשות באמצעות כלים חינמים או בתשלום כגון גוגל סרץ קונסול, SEMRUSH, AHREFS.
במידה ואין לכם את המקצועיות לעשות זאת, רצוי להיעזר במקדם אתרים שיספק לכם דו"ח SEO מקיף על האתר שלכם ועל המתחרים. דוח כזה גם יכול לסייע לכם להבין את האסטרטגיות של המתחרים שלכם ולקבל רעיונות לזוויות חדשות/ביטויים חדשים ועוד.

הצבת יעדי קידום האתר

אחת הבעיות המרכזיות של לקוחות קידום אתרים מלבד חוסר היכולת לבצע את המשימות הנדרשות ברמת ייצור התוכן או ברמת התיקונים הטכניים באתר, היא חוסר היכולת שלהם להמיר הצלחה אורגנית להכנסות. אם אתם עדיין לא יודעים כיצד להמרי טראפיק אורגני רלוונטי להכנסות או אילו ביטויים מייצרים לכם עבודה ממשית אז ייתכן שקידום אתרים אורגני הוא לא עבורכם בשלב זה.
בשלב של הצבת יעדים אתם צריכים להגדיר באופן ברור והחלטי איזה שיפור במיקומי אילו ביטויים או איזה גידול בטראפיק של אילו ביטויים יביא לכם את התוצאה היעילה ביותר. אם אין לכם את היכולת לעשות זאת אז אולי כדאי לכם לשקול פרסום ממומן בגוגל בשלב הראשון.

בניית אסטרטגיית התוכן

לאחר שהצבתם יעדים והבנתם את מצבכם לעומת מצבם של המתחרים בנישה, בדרך כלל תידרשו לבצע מקצה תיקונים טכניים באתר בין אם ברמת המבנה, הביצועים או הקוד. לאחר מקצה תיקונים זה תצטרכו להוציא אל הפועל את אסטרטגיית התוכן שלהם – איזה תוכן SEO כדאי לכם לייצר עבור האתר שלכם? באיזו תדירות? מה באמת יביא תועלת ויביא לאתר את הלקוחות האיכותיים הפוטנציאלים שלכם? באילו תכנים תרצו לעסוק בפרסומים שמחוץ לאתר? באילו אתרים תרצו לפרסם אותם באופן שיאפשר לכם לבנות קישורים ולהביא טראפיק איכותי לאתר שלכם? כל אלו שאלות שתצטרכו לתת עליהן את הדעת בשלב זה. גם במקרה זה כדאי לעבוד עם מומחה קידום אתרים, אך כאמור גם ניתן לעשות זאת לבד עם מספיק זמן, ידע וניסיון.
חיפוש בגוגל

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>