דף נחיתה הוא אחד מאמצעי השיווק המוצלחים ביותר כדי לתפוס את תשומת ליבו של לקוח פוטנציאלי לצורך ביצוע פעולה אחת מדויקת. דף נחיתה יכול לשמש כדף מכירה למוצר, שירות כלשהו בתשלום או להשארת פרטים לצורך הרשמה לשירות ללא תשלום כגון ניוזלטר ועוד.

הוא נקרא "דף נחיתה" כיוון שהמשתמשים בו "נוחתים" לתוכו לאחר שלחצו על קישור בפייסבוק, במודעת גוגל, במייל או בפלטפורמה אחרת בה הדף מוצג ומפורסם. מה ההבדל בין דף נחיתה לדף אינטרנט רגיל? בדף רגיל, ההנעה היא בדרך כלל למספר פעולות, כמו למשל באתר שבו הגולשים יכולים לרכוש, להתעניין במוצר, להירשם לעדכונים ועוד. בדף נחיתה לעומת זאת הפעולה היא אחת וכל הדף מוביל לאותה פעולה.

מדוע דפי נחיתה ממירים כל כך טוב? ראשית, כיוון שיש להם הנעה לפעולה ממוקדת וספציפית (CTA- call to action) כפי שכבר הזכרתי קודם. יחד עם זאת זו אינה הסיבה היחידה להמרות הטובות. סיבה נוספת וחשובה לא פחות, היא היכולת למקד את דף הנחיתה לסוג הצעה, סוג לקוח או לקבוצה ספציפית. אז איך בונים דף נחיתה טוב? כל השלבים לפניכם.

שלבי בניית דף נחיתה מעוצב

ראשית עליכם להחליט איזה סוג של דף מכירה אתם צריכים או במילים אחרות, להגדיר את סוג הדף ואת הייעוד שלו. האם מדובר בדף הרשמה לצורך השארת פרטים? האם מדובר בדף מכירה? האם מדובר בדף שבו הלקוחות מתעניינים בשירות או מוצר עתידי? לאחר שהחלטתם מה מהות הדף, תנו חשיבות מירבית לכותרת. הכותרת היא זו שקובעת האם הגולשים יקליקו על הדף שלכם או יברחו ממנו. מכאן, שהכותרת חייבת להסביר במדויק מה ירוויחו אם יקליקו על הכפתור.

כותרת מדויקת ושקופה תוכל לפוגג חששות של גולשים אם יש להם כאלה, בנוגע לשימוש לא הולם בפרטים האישיים שהם מסרו בדף הנחיתה.

דוגמה לכותרת ממוקדת ומדויקת מדף הנחיתה שלי: "קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים ובינוניים." הלקוח מבין בדיוק מה השירות שהוא הולך לקבל בדף הזה, ואם הוא אכן חש שהוא זקוק לסיוע בקידום האורגני של האתר שלו, הוא ימשיך לגלול למטה ולקרוא עוד, או לחלופין ילחץ ליצירת קשר כבר בשלב זה.

גם כותרת המשנה תורמת לדף נחיתה מוצלח, והיא מוסיפה פרטים חשובים על השירות שהלקוחות שלכם יוכלו לקבל אם יקליקו על הדף. דוגמה לכותרת משנית מתוך דף הנחיתה שלי: "אעזור לכם להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולשפר דרמטית את הטרפיק והמותג שלכם, עם שיטה שבעזרתה ליוויתי עסקים רבים ב 17 השנים האחרונות". כאן הלקוחות כבר מבינים לעומק מה טיב השירות שהם הולכים לקבל ומתחילים לחוש ביטחון.

דף הנחיתה שלכם צריך לכלול תמונה מתאימה וברורה הקשורה למה שאתה מציע להם בדף הנחיתה, המסייעת לגולשים לחוש את החיבור לשירות או למוצר שהצעתם להם. אם הכותרת הראשית והכותרת המשנית שלך חזקות, רוב ההמרות שלך יגיעו מתוך הדף הזה. כמובן שאם יש לך נתונים להצגה או לקוחות מרוצים ממליצים, זה בהחלט יכול לעזור מאוד ללקוחות שלכם להחליט לרכוש את השירות או להסכים להשאיר פרטים. לדוגמה:

סיפור הרקע למוצר שלכם, הוא גם חלק חשוב מהדף, ובעזרתו תוכלו לשתף את הלקוחות שלכם בסיפור שמאחורי המוצר שלכם, האם הוא פתר לכם בעיה או קושי מסוים, לשתף בניסיון שלכם, ולהסביר ללקוחות למה החלטתם להציע דווקא את המוצר הזה.

הציגו בפני הגולשים שלכם את האחריות שלכם עבור המוצר, תוכלו לשלב סיפורי הצלחה, נתונים מספריים או כתובים המוכיחים את יתרונות המוצר ולהדגיש כי אתם עומדים מאחורי המוצר שלכם בלב שלם.

דף נחיתה הוא השיחה שלכם עם הגולש/ת

זכרו "לדבר" עם הלקוחות שלכם לכל אורך הדף על-ידי כפתורים ממוקדים שהקלקה עליהם מהווה יצירת קשר או השארת פרטים לחזרה (או אם מדובר בדף מכירה, אז הכפתור ישמש לרכישה ישירה).

לסיכום: דף נחיתה הוא אחד הכלים השיווקיים הטובים והמוצלחים ביותר כדי לבצע המרות. בניית דף הנחיתה שלכם לפי הדוגמאות והטיפים שהוזכרו במאמר תסייע לו להיות מדויק, מקצועי ולמשוך את קהל הלקוחות הספציפי שלכם. אל תשכחו לדייק בתוכן ובעיקר בכותרות של דף הנחיתה שלכם, וכמובן השקיעו בעיצוב ובנתונים מספריים. שלבו עדויות של לקוחות מרוצים לצורך הגברת החשיפה ויצירת קשר אינטימי עם הלקוחות שלכם.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>