בהמשך לשיחה עם לקוח פוטנציאלי על אפשרויות פרסום בגוגל , חשבתי שהתשובה יכולה להיות רלוונטית לבעלי עסקים נוספים.

אפשרויות פרסום בגוגל: פרסום ממומן או קידום אורגני?

קודם כל הנחת הבסיס היא שהעסק שלכם מתאים לחיפוש והמוצרים שלכם הם כאלו שמחופשים בדרישה ולא כאלו שצריכים להידחף בחשיפה. בהנחה ואכן העסק שלכם מתאים לגוגל אז בראייה אסטרטגית ארוכת טווח אתם מחויבים להיות מספר אחד בתחום שלכם בגוגל.
כך שבכל מקרה רצוי להשקיע בקידום אתרים אורגני בטווח הארוך ולהתחיל איתו כמה שיותר מוקדם מהסיבה שהתחרות והעלויות רק עולות עם השנים.

עם זאת בטווח הזמן המיידי ייתכן וכדאי לכם לשקול לפרסם בגוגל אדס ולא בהכרח לרוץ לקידום אורגני. אז איך יודעים מה נכון עבורכם?
1. האם אתם זקוקים ללידים באופן מיידי לטובת השוטף המיידי של העסק? אם כן אז כנראה שכדאי לפרסם בגוגל אדס.
2. האם אתם לא בטוחים מה נפח החיפוש או מה הביטויים הנכונים עבורכם והייתם רוצים לברר זאת בצורה המדויקת ביותר? אם כן אז סביר להניח שעדיף לפרסם בגוגל אדס
3. האם אתם לא בטוחים שאתם יכולים להתחייב לתהליך של חצי שנה עד שנה לפחות כדי לשלוט בנישה שלכם בגוגל? אם לא, אז כנראה שכדאי לכם לשקול קמפיין של מספר חודשים בגוגל אדס.
4. האם אתם חסרי סבלנות לראות תוצאות ורוצים לראות תזוזות ודברים שקורים באופן מיידי? אז כנראה שכדאי להשקיע בגוגל אדס.
5. אם העסק שלכם מבוסס על שיווק באינטרנט אך אינכם מומחים בשיווק דיגיטלי ואפילו לא מתקרבים לכך אז ייתכן וכדאי לכם להתנסות וללמוד על גוגל אדס כדי להכיר את העקרונות הבסיסיים וצורת העבודה בדיגיטל.

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא כזה שיחייב אתכם לתהליך אך יביא את האתר שלכם להתבסס כאוטוריטה בתחום. ההשקעה היא בחודשים אך התשואה לאחריה היא בשנים משום שבניתם נכס, כל עוד אתם מתחזקים ושומרים עליו. כמובן ההשקעה והתשואה גם תלוית תחרות, אך תחרות היא אינדיקציה טובה לפוטנציאל העסקי הקיים. אני מקווה שקיבלתם מענה על אפשרויות פרסום בגוגל עבור העסק שלכם ואם עדיין יש לכם שאלות אז מוזמנים תמיד ליצור עימי קשר.

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>