כמה עולה שירות קידום אתרים בגוגל? איך מתמחרים בכלל קידום אורגני בגוגל? על השאלות הללו ארצה לענות במאמר הבא. בגדול יש להפריד בין קידום אתרים בשווקים תחרותיים יותר כמו גוגל קום או גוגל די אי לבין קידום אתרים בישראל (דרך אגב ישנן מדינות ערביות שהתחרות בהן חלשה אף יותר). בישראל עלות הקידום תגזר מהתחרות בנישה ובביטויים הספציפיים. כלומר בנישות עם תחרות גדולה יותר עלות הקידום תהיה גבוהה יותר. על השאלה כמו האם כדאי לעבוד עם מומחה קידום אתרים פרלינסר או עם חברת קידום עניתי בפוסט.

כמה עולה שירות קידום אתרים אמיתי?

מה אני מתכוון בקידום אורגני אמיתי? לאחרונה אני נתקל בכל מיני חברות המציעות ללקוחות פוטנציאלים להופיע ראשון בגוגל במחיר מגוחך של עלות חודשית. כשחופרים קצת יותר עמוק אז מבינים כי הם לא באמת מציעים שירות קידום אתרים אורגני בגוגל אלא פרסום בדף באתר שלהם שמופיע בטופ עשר התוצאות לביטויים מסוימים בגוגל.

אז אם מדברים על שירות קידום בגוגל שמקדם את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל לביטויים שרלוונטים עבורכם ובונה את המותג שלכם, הייתי אומר כי המחירים יתחילו מאלפיים ש"ח בחודש לפני מע"מ אצל מקדמי אתרים מתחילים או כאלה שממש צריכים עבודה ועד כחמש אלף ₪ לפני מע"מ לנישות יותר תחרותיות. כאמור ישנם מקרים חריגים של אתרי ענק או התפרסות על המון נישות שיחייבו גם עלויות גבוהות מאלו. אך רוב האתרים שנתקלתי בהם נעים בטווח של 2.5-4 אלף שקלים בחודש לפני מע"מ.

כמה עולה קידום אתרים של חנויות מקוונות?

בגדול לא אמור להיות הבדל משמעותי בין קידום אתרי תוכן לקידום אתרי חנות, אך מכיוון שאתרי חנויות מתחרים לרוב על ביטויים מסחריים יותר אז הצפי תחרות הוא גבוה יותר. מה שגורר בהכרח עלות קידום אורגנית גבוהה יותר. מי שרוצה להבין יותר על בסיס מה מתומחר עבודת קידום האתר יכול לקרוא את הפוסט שלי על בניית הצעת מחיר לקידום האתר בגוגל.

קידום אתר כולל בנייה, תחזוקה וניהול

יש בשוק גם הצעות לקידום אורגני שמגיעות יחד עם בניית האתר או לחלופין כשמדובר במערכות סגורות אז ההצעה כוללת עלות הקמת האתר, אחסון חודשי או שנתי וקידום אורגני ולעיתים גם חבילת ניהול אתרים במחירים נוחים מאוד. נתקלתי לעיתים בהצעות מחיר של 1200 ₪ בחודש לפני מע"מ בתשלום שנתי ואחרות באותו אזור חיוג. יש להבין כי מדובר בחברות שההתמחות העיקרית שלהן אינה SEO ולכן איכות הקידום האורגני תהיה בהתאם. עם זאת לחלק מהעסקים, במיוחד כאלו שאינם מבססים את מקור ההכנסה העיקרי שלהם מגוגל או כאלו שנח להן במיקום בו הן נמצאות, ייתכן ומדובר בפתרון לעת עתה, עד שירצו להתפתח ולהוביל את התחום שלהן בגוגל.

הלוואות לעסקים בהקמה וקידום אתרים בגוגל

אם העסק שלך נמצא בשנה הראשונה ואם הוא נמצא בתחום שחזק מאוד בגוגל, אז ייתכן בסבירות גבוהה מאוד שכדאי לך לקחת הלוואה לעסקים בהקמה עם ריבית כמעט אפסית ולהשקיע כשליש ממנה בבניית וקידום אתר מקצועי בגוגל. פעולה זו יכולה להעלות בסבירות גבוהה מאוד את סיכויי ההצלחה של העסק שלך בשנה או בשנתיים הראשונות.

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>