הבוקר נפגשתי עם בעל עסק שביקש שאעשה לו סדר בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי או במילותיו שלו: היום כל אחד יכול להיות משווק דיגיטלי, כמו בתחום האימון, כל אחד מאמן. אבל איך אמורים להבין מה כל אחד נותן והאם זה נכון עבורי? אז דיברנו, עשינו סדר והתברר כי במקרה שלו פחות מתאים לו קידום אתרים אורגני אלא יותר פרסום בפייסבוק ובמטח הרווחים שלו וסוג המוצרים הבנו גם כי עדיף לו ללמוד בעצמו איך לעשות את הפרסום.

אז למי מתאים קידום אתרים בשנת 2023?

אתמול שמעתי פודקאסט על עורך דין שאיבד את אישתו לסרטן ולאחר שנותר עם שני ילדים החליט לקחת בעלות על החיים שלו ולרדת מהמשקל המופרז שלו, חצי שעה קדימה לפודקאסט והבן אדם התחיל לרוץ מרתונים. בפודקאסט הוא אמר יפה כי השינוי המהותי מריצות למרתון הוא השינוי המנטלי – שאני הולך לעשות זאת ולא משנה מה. זו גישה מאוד טובה למי שרוצה להיכנס לקידום אורגני: הלקוחות הטובים ביותר הם אלו עם הסבלנות ואורך הרוח לממש חזון של להיות מספר 1 בתחומם בגוגל. חזון כזה נבנה לרוב עם הבגרות של העסק וההבנה כי אנחנו במשחק הזה לחודשים רבים ואף שנים קדימה.

לקוחות שנמצאים בתחילת דרכם או שהעסק שלהם טרם התבסס לרוב לא יוכלו לראות מעבר לצורך להשיג לידים במיידי כדי לסגור את החודש. במקרה כזה ללא ספק שפרסום ממומן הוא הדרך המומלצת עבורם משום שאין להם את המשאבים והסבלנות להמתין עד להבשלה של תהליך קידום אתר מקצועי בגוגל. מי שמגיע לקידום אורגני אלו עסקים שהתבססו ואולי אף התנסו בפרסום ממומן וראו כי ההתעסקות עם הלידים, פרט לעלות שלהם, לוקחת מהם המון זמן – קודם הם מתאמצים מאוד להשיג לידים ולאחר מכן לברור את הרציניים ביניהם.

היתרון המשמעותי ביותר של קידום אורגני הוא איכות הלידים – כאלו שחיפשו על בסיס צורך אמיתי שיש להם והגיעו לאתר העסק שלכם שאותו הם תופסים כאוטוריטה בתחום, משום שהוא מופיע גבוה בגוגל. ברגע שהלקוחות האלו פונים אליכם או מגיעים לאתר ומבצעים מכירה, הם עושים זאת מתוך בירור מתקדם יחסית של הצורך שלהם והפתרונות שלכם. לכן אלו הלידים הבשלים ביותר.

איך אני יודע אם קידום אתרים אורגני מתאים לתחום שלי?

  1. אם המתחרים שלכם עושים קידום אורגני
  2. אם אתם או המתחרים שלכם עושים פרסום ממומן בגוגל בהצלחה
  3. אם אתם רוצים לבנות את האתר שלכם כנכס מניב ולמתג את עצמכם כמובילים בתחומכם בגוגל
  4. אם קצתם בלידים לא בשלים ומעדיפים להתעסק עם לקוחות פוטנציאלים מבוררים יותר.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>