בדומה למפורסמים שונים: אנשי עסקים בכירים, פוליטיקאים ועוד, גם שחקנים צריכים לנהל מוניטין בגוגל. למעשה אצל שחקנים התחזוקה השוטפת של המוניטין היא הרבה יותר מורכבת – משום שהמוניטין שלהם בגוגל יכול גם להוות סוג של תיק עבודות או היסטוריה מקצועית. לא אחת מותגים גדולים יכולים להחליט כי הם לא רוצים כפרזנטור או פרזנטורית מישהו או מישהי שהתפרסמה עליהם כתבה מסוג מסוים או שנקשרו לרכילות מסוג מסוים. מצד שני התחזוקה יכולה להיות קלה יותר משום ששחקנים רבים עושים יחסי ציבור או עובדים בצורה שוטפת עם מדורי רכילות ויכולים לדאוג כי יהיו להם מספר אזכורים חיובים או ניטרליים באתרי חדשות.

ניהול מוניטין לשחקנים בגוגל מתחיל בנכסים דיגיטליים אישיים

דווקא שחקנים צריכים להיות עם מודעות דיגיטלית גבוהה יותר מאנשי ציבור אחרים ובאופן טבעי לרוב יש להם חשבון אינסטגרם, פייסבוק, ערוץ יוטיוב, טוויטר וכדומה. דווקא אתר אישי הוא דבר שחלק מהשחקנים חוטאים בו וחבל כי זהו הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר לניהול המוניטין ולבניית נכס שמעוצב כפי שאתם רוצים להציג את עצמכם ושבו אתם גם יכולים לרכז את המיטב מכל הרשתות ומכל הפרסומים.

פרט לנכסים דיגיטליים אישיים שמתוחזקים בצורה טובה, חשוב כאמור לדאוג לחזק אזכורים חיובים ממדורי רכילות או אתרי תרבות ובמידה ולא קיימים כאלו אז ניתן בהחלט לשקול לכתוב טור אישי בנושא שקרוב לליבכם באחד האתרים המובילים או ליזום ראיון בלעדי ולדאוג לחזק אותו באמצעות בניית קישורים נכונה.

החלק הבעיתי בטיפול במוניטין שלילי לשחקנים

החלק הבעיתי יותר הוא כאשר שמו או שמה של שחקן או שחקנית כלשהן נקשר בפרשייה מסוימת ואז אנשים מתחילים לחפש את השם יחד עם מילים שליליות כגון אנס, סמים, משפט וכולי. במקרים כאלו מה שיקרה עם הזמן הוא שהביטויים השכיחים הללו יופיעו בהשלמה האוטומטית של גוגל ואז יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לטפל בהם. טיפול בהשלמות אוטומטיות הוא תמיד יותר מורכב ויקר מאשר דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

גם אצל שחקנים בדומה למקרים אחרים של ניהול מוניטין ההגנה הטובה ביותר היא התקפה ולכן חשוב לתחזק מוניטין חיובי ולדאוג לדף התוצאות בגוגל כמו לכל נכס דיגיטלי אחר – לחשוב בצורה שוטפת איך לחזק אותו ולבנות לעצמכם את המוניטין שאתם חושקים בו.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>