האם כדאי ללמוד קידום אתרים אורגני ב2023? זו שאלה מצוינת שנותרה נכונה בכל השנה החל ממתי שהתחום הופיע. הרי לחברות הגדולות יש אינטרס שכולם יפרסמו אצלן ואף אחד לא ממש אוהב קידום אורגני, גם פעמים רבות חשבו כי התחום ימות, כמו שקרה כשנכנסה פייסבוק, כשכולם עברו לחפש במובייל ועכשיו עם כלי הבינה המלאכותית. אך התחום עדיין פה ועדיין בועט ואם אתם נמשכים אליו אז הנה מספר מקורות מקוונים ששווה לבדוק. אקדים ואציין כי מי שמעוניין להשתלב כשכיר בתעשייה אז כדאי לו ללכת לקורס פיזי, לשלם את האקסטרה, כל עוד יבטיחו לו השמה. אך במידה וזה לא המצב אצלכם להלן הרשימה.

4 קורסי קידום אתרים מומלצים

מוז אקדמי עברו הרבה מאז ימי ההדרכות והסרטונים של ראנד פיש ועד היום, לאחר האקזיט. עדיין התוכן שהם מספקים הוא תוכן מקצועי ומקיף וב100 דקות של הקורס אפשר לקבל הרבה מאוד מהבסיס הנדרש להבנת התחום. הקורס הוא מעין מגנט להרשמה לטרייל החינמי שלהם וייתכן ויש כלים מקצועיים טובים משלהם, אך למי שמעוניין בקורס ממולץ להירשם.
בקורס הם מכסים תכנים כמו בניית אסטרטגיית SEO, ניתוח תחום, מחקר מילות מפתח, בניית קמפיין, מעקב אחרי מדדים והצלחות, הגדרת יעדים, סמכות דומיין ועוד. למתחילים כאמור זה בסיס ראשוני סביר בהחלט.

הקורס של האבספוט מטרגט משווקים, כותבי תוכן וכל מי שרוצה לשפר את הבנת הקידום האורגני שלו. בקורס הם מלמדים כיצד להעריך את רמת הקידום של אתר מסויים וכיצד לשפר אותו, מעמיקים בבניית קישורים וכיצד להשתמש בתובנות ממחקר מילים כדי לשפר את הנראות.
כמעט 4 שעות של תוכן מקיץ על עיקרי המרכיבים של התחום והקורס מוצע בשתי שפות.

הקורס של קייל רוף, מי שנחשב אחד המומחים בתחום בכל מה שקשור לאופטימיזציה של דפים ואתרים. הקורס שלו מורכב מ145 סרטוני הסבר ועולה $795
בקורס הוא מכסה את ההגיון של אופטימיזציה כפי שהוא מבין אותה עבור גוגל לאחר עשרות שנות ניסויים ובניית כלי מסחרי בתחום.
הוא מפרט את האסטרטגיה של בניית האתר, בניית הדפים ולבסוף גם בניית קישורים.
המחיר וגם התכנים משקפים ערך לאנשים שאינם מתחילים בתחום אלא כאלו שהיו רוצים להרחיב את המקצועיות שלהם בנושא.

אולי לא ידעתם אבל גם לינקאדין מציעים קורסי SEO, אז אמנם אני לא חותם על הרמה המקצועית ב100% אבל ישנם קורסים מעניינים פרט ליסודות כמו קורס SEO לחנויות מקוונות, אסטרטגיית ביטויים, אסטרטגיית איקומרס, כתיבת תוכן SEO, SEO של וורדפרס ועוד ועוד.
חלק מהתוכן לא ממש מעודכן עם קורסים מ2020 ו2021 אך נותן בסיס סביר להבנתי.

הגדרת מטרות הקורס SEO

כפי שהבנתם ישנם קורסים שונים עם מטרות שונות ולכן חשוב שתבררו לעצמכם האם מטרתכם לרכוש ידע כללי או להבין היבט מסויים יותר לעומק או בצורה מקיפה יותר. קורס קידום אתרים בגוגל יכול לפנות לקהלים שונים החל ממתחילים ועד מקדמים מקצועיים ותיקים המכיר את כל המונחים והפרטים טכניים וכן כלי קידום וטכניקות מתקדמות. לכן חשוב להבין האם אתם נרשמים לקורס למתחילים, לבעלי עסקים או למקדמים שמתפרנסים מקידום בגוגל.

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>