נישה מאוד מעניינת עם המון פוטנציאל. מי ידע כי מקרר לרכב הוא פריט כל כך פופולרי? אני לא ידעתי עד שלא נתקלתי וחקרתי את הנישה. יש פוטנציאל יפה מאוד לטראפיק אורגני רציני ותחרות לא חזקה מדי. בין הביטויים עם נפח חיפוש פוטנציאלי גבוה אפשר למצוא את: אביזרי רכב, מערכת לרכב, אביזרים לרכב, מגן שמש לרכב, מנעול הגה, מערכת שמע לרכב, מצלמת רוורס, משענת יד לרכב, גגון לרכב, מקרר לרכב, מערכת מולטימדיה לרכב, שטיחים לרכב, רמקולים לרכב, קודן רכב, מצלמת רוורס, צלון לרכב, גשר תאורה לרכב, מסכים לרכב, סאב וופר לרכב, בוסטר התנעה לרכב, כבלים לרכב, מגברים לרכב, מטען מצברים, מצלמת דרך לרכב, קומפרסור לרכב, כיסוי הגה, מצברים לרכב, מגבים לרכב, החלפת מצבר עד הבית, מסכי מולטימדיה לרכב, מערכת אנדרואיד לרכב, פוליש ווקס לרכב, מראה פנורמית ברכב ועוד.

דוגמא מוצלחת של קידום אתרים אביזרי רכב

דוגמא מוצלחת יפה לקידום אתר בתחום אביזרי הרכב הוא האתר של אלכסנדר alexsander.co.il מדובר באתר לא חזק במיוחד אבל עם בסיס טוב שמצליח להביא 20,000 מבקרים בחודש בגוגל לפי אתר AHREFS. גם אם המספר מוגזם או לא מדויק, עדיין מדובר בהיקף טראפיק מרשים לאתר עם 100 דומיינים מקשרים. האתר בנוי בצורה נקיה ופשוטה יחסית ולא מפוצץ בכמויות תוכן גדולות במיוחד  בדף הבית.  עם זאת מדובר באתר גדול למדי עם מעל לשש אלף דפים מאונדקסים בגוגל. בהחלט כמות שיכולה להוות מכשול לא קטן למתחרים קטנים ובינוניים.

נראה כי קיימת הזדמנות לא רעה לאתר שיתמקד בליין מוצרים ספציפי ויציע תוכן על אותו מוצר או משפחת מוצרים במטרה לייצר רלוונטיות מדויקת יותר.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>