הרבה לפנינו חז"ל קבעו שעניי עירך קודם ויש באמת הגיון מאוד מוצק בגישת המעגלים – מהמעגל הקרוב יותר ועד לכלל העולם. אז למה לא ליישם את זה בשירות שלנו? אם אתם עסקים שזקוקים לקידום אתרים אורגני בגוגל או לליווי בבניית אתר ולאחר מכן בקידום האתר בגוגל ואתם ממוקמים בפתח תקווה אנא ציינו זאת בפנייה ונשמח לתת לכם הנחה של 10% על שירות קידום האתרים לאורך כל התקופה בה תהיו לקוחות (גם אם תאלצו לעבור מפ"ת בשלב מסויים).

פתח תקווה נמצאת בתנופת בנייה מרשימה עם התפתחות של מגדלי משרדים רבים לצד תוואי הרכבת הקלה והתחדשות עירונית מרשימה של אזורי תעשייה רבים בעיר, כך שהעיר צומחת לא רק בהיבט העירוני של כמות התושבים אלא גם בהיבט העסקי והמסחרי מה שמייצר יותר עסקים בפתח תקווה הנזקקים לשירותי קידום בגוגל. כמובן שנשמח גם לספק שירותי קידום אתרים במרכז הארץ כולה.

ממה בנוי שירות קידום אתרים אורגני במרכז?

  1. בשלב הראשון, עוד בטרם שאנו מתחילים לעבוד יחד, אנו נבצע עבורכם ניתוח שוק הכולל את ניתוח האתר שלכם, מתחרים, הזדמנויות ונחליט יחד איתכם על תוכנית הפעולה ועל הביטויים הטובים ביותר לאתר שלכם.
  2. עם חתימת ההסכם נצא לדרך בניתוח תוכן וניתוח טכני של האתר וכתיבת דו"ח SEO מפורט שאותו מנהל/ת האתר שלכם יצטרך לממש בעזרת פונקציה של כותב תוכן ו/או מתכנתת, לפי הדרישות שיעלו. אפשר כמובן גם להיעזר בשירות שלנו במידה ואין לכם את הגורמים המקצועיים.
  3. לאחר איפוס האתר שלכם ובמקביל לאיפוס שלו, נתחיל בתהליך הקידום שנחלק לרוב לשניים: פעולות שיש לבצע באתר עצמו, כולל כתיבת תוכן, בניית קישורים פנימיים וכדומה ובניית קישורים אל האתר מאתרים אחרים.

הרצאה על גוגל ביזנס לבעלי עסקים מפתח תקווה:

פרט לקידום האתר בצורה אורגנית ברמה הארצית, חשוב גם לתת תשומת לב להיבט המקומי על ידי טיפול ברשומת העסק שלכם באתר גוגל ביזנס. אנו נספק המלצות כיצד נכון וכדאי לתפעל את חשבון גוגל לעסק שלי כך שתקבלו מקסימום חשיפה ונראות על מנת ליצור יותר ביקורים באתר ויותר הפניות דרך הטלפון.

חשוב לציין כי כדי לקבל את ההנחה חשוב שתציינו כי נתקלתם בפוסט זה בפנייתכם אחרת לא נדע לתת לכם את ההנחה הנדרשת.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>