היום עשיתי שיחת זום עם בעלת עסק שמתלבטת האם להיכנס לקידום אורגני לעסק שלה – מצד אחד יש לה קמפיין גוגל אדס שעובד (היא לא הכי מרוצה אבל הוא מייצר לה מכירות) כלומר יש לה פוטנציאל ודאי למכירות בתחום שלה בגוגל, מצד שני היא מתחרה מול מותגים מאוד גדולים ולא בטוחה שהתקציב יספיק לה גם עבור קידום אתרים לעסק שלה וגם עבור הפרסום בין אם זה גוגל אדס או שבהמשך תחליט לעשות ממומן גם ברשתות חברתיות.

אבל בעלת העסק הזו היא שנות אור לפני בעלי עסקים שלא מבינים את היתרונות של קידום אתרים לעסקים שלהם ובכך ארצה לגעת בפוסט הנוכחי על קידום אתרים לעסקים.

קידום אתרים בגוגל מציע יתרונות עצומים לעסקים הנמצאים במקומות הראשונים בגוגל על ידי שיפור הנראות של אתר בתוצאות החיפוש של גוגל ניתן להשיג את התועלות הבאות:

  1. הגדלת הטראפיק האורגני: תוצאה גבוהה יותר בגוגל משמעותה יותר תנועה אורגנית רלוונטית לאתר שלכם של לקוחות פוטנציאלים שחיפשו אתכם בצורה אקטיבית ונחשפו אליכם במיקומים גבוהים.
  2. חיזוק אמינות המותג: דירוג גבוה בתוצאות החיפוש נתפס כביטוי של אמון וסמכות. יש סיכוי גבוה יותר שגולשים יתנו אמון ויתקשרו עם עסקים המופיעים בטופ של הדף הראשון של תוצאות החיפוש.
  3. שיווק חסכוני: בניגוד לפרסום בתשלום, קידום אתרים מתמקד באופטימיזציה של האתר כדי לדרג אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. מה שהופך קידום אתרים לעסקים לאסטרטגיית שיווק ארוכת טווח משתלמת יותר בהשוואה לשיטות פרסום מקוונות אחרות כמו.
  4. תוצאות לטווח ארוך: היתרונות של SEO הם לאורך זמן. ברגע שהאתר שלך מתחיל לדרג היטב, הוא יכול לשמור על מיקומו לאורך זמן, כל עוד אתה ממשיך לבצע אופטימיזציה ולעדכן את התוכן שלך.
  5. חווית משתמש טובה יותר: קידום אתרים אינו עוסק רק במילות מפתח וקישורים נכנסים. בדרך כלל הקידום יכלול גם התייחסות לחווית המשתמש באתר מבחינת ביצועי אתר, ניווט פשוט ועוד. חווית משתמש חיובית עוזרת לשמור לקוחות ולהגדיל את הערך מכל לקוח.
  6. שיעורי המרה גבוהים יותר: אתרים המותאמים לקידום אתרים נוטים למשוך משתמשים עם כוונת קנייה ברורה, מה שמתורגם לאחוזי המרה גבוהים יותר. המשמעות היא שסביר יותר שמבקרים יהפכו ללקוחות, מנויים או לידים.
  7. יתרון תחרותי: אסטרטגיית קידום אתרים חזקה מעניקה יתרון תחרותי על פני עסקים שאינם מבצעים אופטימיזציה לאתרים שלהם. זה עוזר לאתר להגיע גבוה יותר בגוגל, למשוך תנועה ממוקדת יותר ולבנות סמכות למותג.
  8. חשיפה מקומית מוגברת: קידום אתרים לעסקים יכלול לרוב גם התייחסות לקידום האתר דרך גוגל מיי ביזנס, מה שאומר השקעה בכרטיס של בית העסק בגוגל לעסק שלי. זה מועיל במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים המכוונים לאזור גיאוגרפי ספציפי.
  9. תובנות ממעקב אחרי תוצאות הקידום: ניתוח נתונים ממקורות שונים כמו גוגל אנליטיקס, Search Console וכלי SEO אחרים יכולים לעזור לעסקים לקבל החלטות מושכלות ולייעל את אסטרטגיות השיווק שלהם. הם יכולים לדוגמא להראות אילו מוצרים מבוקשים ומחופשים על ידי לקוחות ואילו פחות, ניתן לגלות מגמות חדשות וכולי.
  10. הדרגתיות: בשונה מקפיין ממומן שמתחיל בהתפרצות ולרוב מסתיים עם גמר הקמפיין. קידום אתרים לעסקים הוא תהליך הדרגתי המאפשר לעסקים להגדיל את הנראות המקוונת שלהם בהדרגה. ככל שהנראות של האתר משתפרת, ניתן לתקן ולדייק תוך כדי תנועה על מנת להרחיב את הביטויים שעליהם עובדים ולבנות את האתר כאוטריטה בתחומו.

קידום אתרים אורגני לעסקים מציע יתרונות רבים, לרבות תנועה רלוונטית גדולה יותר, אמינות מותג משופרת, שיווק חסכוני, תוצאות לטווח ארוך, חווית משתמש טובה יותר, שיעורי המרה גבוהים יותר, יתרון תחרותי, נראות מקומית מוגברת, תובנות מבוססות נתונים והדרגתיות. . על ידי השקעה בקידום אתרים, עסקים יכולים ליהנות מצמיחה מתמשכת ונוכחות מקוונת חזקה בגוגל. אז איך עושים זאת? זו בדיוק המקצוענות שלנו 😊 מוזמנים לפנות אלינו ובינתיים הנה כמה טכניקות שתוכלו ליישם כבר עכשיו.

טכניקות קידום אתרים לעסקים שאתם יכולים כבר עכשיו ליישם

  1. נסו להשיג תוצאות סניפט – מדובר בתוצאות שנמצאות במקום 0 בראש דף התוצאות או תוצאות שבולטות יותר מהאחרות. זה מאוד תלוי נישה (לדוגמא מתכונים אז יש סניפט של מתכון בתוצאות החיפוש או במוצרים יש דירוגים. בהרבה נישות יש שאלות ותשובות. בידקו מה רלוונטי לביטויים שלכם ונסו ליצור כאלו בדפי האתר שלכם.
  2. שפרו את מהירות טעינת האתר – אתר בעל טעינה מהירה הוא חיוני לחווית המשתמש ולכן גוגל מתחשב בו במיוחד. בצעו אופטימיזציה של מהירות האתר על ידי דחיסת והקטנת תמונות, צמצום קובצי JavaScript ו-CSS ושימוש בתוסף מטמון.
  3. השתמשו במילות מפתח עם זנב ארוך – מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ארוכים יותר וספציפיים יותר עם תחרות נמוכה יותר. מיקוד למילות מפתח אלו יכול להביא תנועה ממוקדת מאוד לאתר ויחסית עם מעט מאוד תחרות. השתמשו בכלים כמו SEMrush, Ahrefs או Google Keyword Planner כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות עם זנב ארוך.
  4. תוכן מקיף ואיכותי – פרסום תוכן מעמיק ואיכותי המכסה את התחום שלכם ביסודיות יכול לעזור בדירוג גבוה יותר של האתר בגוגל. רצוי לייצר תוכן שיישאר רלוונטי בטווח הארוך כך שלא יציריך עדכונים תכופים.
  5. השתמשו ב- Schema Markup סימון סכמה הוא שפה של הצגת נתונים, מטא דאטה. מדובר בשפה שעוזרת למנועי חיפוש להבין טוב יותר את התוכן בתאר. חשוב להטמיע סכמה כדי לשפר את סיכויי האתר להופיע ב-Rich Snippets  שדיברנו עליהם בסעיף 1 ובכלל.
  6. בניית קישורים בכמות ובאיכות גבוהה – קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים יכולים לשפר משמעותית את דירוג האתר בגוגל. התמקדו בהשגת קישורים נכנסים באיכות גבוהה באמצעות כתיבה בבלוגים ובאתרים אחרים, יצירת תוכן שמעודד לקשר אליו, בניית יחסים עם בעלי אתרים או כותבים באתרים וכדומה.
  7. בנו קישורים פנימיים – תחשבו ויקיפדיה, קישורים פנימיים מסייעים ביצירת מבנה אתר הגיוני, אשכולות תוכן מאורגנים ויתר קישוריות עבור גוגל.
  8. אם כבר מדברים על אשכולות – אשכולות נושאיים כוללים יצירת עמוד "עמוד עשיר ויסודי" המכסה נושא רחב ומעמיק, עם דפי "אשכול" נוספים המכוונים לתתי נושאים קשורים. דפי האשכול מקשרים אל הדף המרכזי ולהפך. גישה זו יכולה לשפר את הסמכות של האתר באותו נושא
  9. הגדירו יעדים, מדדים וצורת בקרה – הגדירו מה היעד שלכם בעוד שנה או חצי שנה, כיצד תמדדו את המצב הקיים ואת היעד העתידי וגם את מידת ההתקרבות אליו? לאחר מכן בצורה תדירה של אחת לשבועיים או אחת לחודש בדקו את מידת ההתקדמות.

על ידי יישום טכניקות קידום לעסקים אלו, תוכלו לשפר משמעותית את מיקומי האתר שלכם בגוגל. הם אמנם לא מחליפים קידום אתרים מקצועי אם קיימת תחרות גדולה בנישה אך הם כן יתנו בסיס ראשוני. זכרו, קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, אז נתחו ובצעו אופטימיזציה מתמדת של האסטרטגיה שלכם לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>