למה אני אוהב לקדם אתרים בתחום הנדל"ן? מהסיבה שזהו אחד התחומים החמים והחזקים ביותר לאורגני ואסביר – מדובר בתחום שבו כל ליד יכול להיסגר בעסקה מדהימה. החשיבות של הובלת הביטויים השונים באורגני מחזקת מאוד את תדמית המותג וזה נכון לא רק לחברות בנייה אלא גם לכל מי שעוסק במיזמי נדל"ן שונים בארצות ספציפיות או בליווי משקיעים שאלו תחומים עם בעיית אמינות אינהרנטית שאחת התדרכים להתמודד איתה היא באמצעות תוכן מקצועי ונוכחות מרשימה בגוגל.

לאורך השנים יצא לי לקדם בהצלחה פורטלים בתחום הנדל"ן, אתרי תוכן, אתרים של חברות בנייה מובילות, אתרים שמתמחים בהשקעות נדל"ן בחו"ל ועוד.

איך מקדמים אתרי נדל"ן בגוגל?

  1. עושים מחקר מתחרים במטרה להבין אילו ביטויים רוצים לטרגט – האם אנחנו הולכים על נישה כמו השקעות/סטודנטים/מדינה מסוימת או לחלופין על סוגי נכסים כגון פנטהאוזים/דירות נופש/וילות. חשוב להבין את סוג המתחרים בכל קטגוריה – האם אנחנו נתמודד מול פורטלים? חברות מוכרות? אתרי תוכן? כל אלו אמורים לכוון אותנו למחר הביטויים המדויק.
  2. בהתחלה ננסה לבחור ביטויים של שתיים שלוש מילים כל אחד, שמבטאים מחפשים שעומדים לפני סגירה או שמעוניינים בקבלת מידע מתקדם. לאחר מכן, ככל שהאתר יתפוס יותר כאוטוריטה נוכל להרחיב את סוגי הביטויים שנטרגט.
  3. שימו דגש על תוכן איכותי ומקצועי שיפריד אתכם מיתר המתחרים בקטגוריה. התוכן יבנה בהתאם למחקר הביטויים ולמבנה האתר שנגדיר.
  4. שימו דגש על תוכן ויזואלי במקביל לכתוב – תמונות של נכסים, תמונות ספציפיות, רזולוציה ויזואלית נותנת יתרון יחסי משמעותי. אם יש לכם יכולת להעלות רחפן או להשקיע בצילומים איכותיים במיוחד זה ייתן לאתר שלכם Look & Feel של מיליון דולר.
  5. האם אתם צריכים להתייחס להיבט המקומי? כלומר לקשר את האתר שלכם למדינה, אזור או עיר מסוימת? אם כן חשוב לעשות זאת באמצעות התכנים, כמו גם באמצעות קישורים יוצאים ונכנסים, הטמעה של גוגל מפות ועוד.
  6. שימוש בסכמה מרקאפ. הידעתם כי יש שני סוגי סכמות שנוצרו במיוחד לתחום הנדל"ן? סכמה לסוכני נדל"ן וסכמה לרשומות של נדל"ן – עשו בהן שימוש בחכמה במידה והן רלוונטיות לאתר שלכן.
  7. עשו שימוש במפה בחיפוש הרשומות באתר שלכם במידה וזה רלוונטי. תחשבו אירבנב. חשוב גם לחשוב על דפי הקטגוריה המרכזיים – האם האתר שלכם יתחלק על פי סוגי רשומות/סוגי נכסים/מיקומים ועוד.
  8. חזקו את האוטריטה שלכם – אם אכנס לאתר שלכם – האם אראה שמדובר במותג רציני עם אנשי מקצוע אחריו או שאני עלול לחשוד כי מדובר בבלוג שמי שעומד מאחוריו הוא כותב תוכן בתשלום?

לידים מאתרי נדל"ן הם יקרי ערך

לידים מאתרי נדל"ן הם לידים שווים במיוחד – מדובר באנשים שחיפשו צורך, נכנסו לאתר שלכם ובחרו להשאיר פרטים. חברות רציניות בתחום שעבדתי איתן דאגו להכניס את הלידים ישירות מהטופס לCRM שלהן כאשר יודיעם גם מאיזה דף באתר הליד הגיע. זה מאפשר לעשות טיוב ללידים לאחר מכן ולשפר את המיקוד במאמצי קידום האתר בהמשך.

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>