קידום אתר וורדפרס בגוגל

7 סיבות למה גם ב2023 אמליץ ללקוחות שלי לבנות אתרים רק בוורדפרס בין אם מדובר בבניית חנות וירטואלית, אתר תוכן או אתר תדמית:

  1. וורדפרס הוא הדבר הקרוב ביותר לפלטפורמה חופשית באינטרנט: העובדה שהוא חינמי בבסיסו ושיש קהילה כל כך גדולה של מפתחים ומעצבים שיצרו כבר תשתית של תוספים שמאפשרים כמעט כל דבר היא סוג של שוק חופשי במודל הקלאסי שלו.
    בפיתוח של כל אתר אחר יש סבירות גבוהה שתהפוך לבן ערובה בידי החברה או המפתח בין אם בכוונה תחילה או משום שהם התגלו כלא מקצועיים. בוורדפרס הגמישות היא עצומה וכמעט תמיד ניתן להסתדר ולסדר כל אתגר.
  2. המערכת מאוד קלה לשימוש – אם אתם יודעים להשתמש בג'ימייל ובגוגל דוקס אז סביר להניח שתסדרו עם וורדפרס. אפילו מערכת החנות הפופלרית של וורדפרס – ווקמרס היא אחת הפשוטות והקלות לתפעול.
  3. הרעיון של תבניות ותוספים הוא הברקה – כל אתר הופך לסוג של לגו שניתן לבנות או לפרק עם קוביות מסוימות. נכון שחברות אחרות לקחו את הרעיון של טמפלייטים מוכנים מראש אך אף אחד לא עושה זאת בינתיים טוב כמו וורדפרס.
  4. הפופלריות מבטיחה המשכיות – העובדה שוורדפרס היא הבסיס ל30% מהאתרים ברשת ובפער גדול ממערכות ניהול תוכן אחרות מבטיחה את המשך הקיום וההתחדשות שלה לשנים רבות נוספות. כפי שהיא ידעה להתמודד עם שינויים טכנולוגיים גדולים כגון כניסת המובייל לשימוש או הרשתות החברתיות אז סביר להניח שהיא תתמודד בהצלחה גם עם אתגרים חדשים בעתיד.
  5. וורדפרס נחשבת מערכת אמינה ובטוחה ואם מקפידים על הנחיות האבטחה אז סביר להניח שהאתרים שלכם יהיו חסינים למתקפות סבירות (אם הצבא הסיני יחליט לפרוץ לכם לאתר אז כנראה שוורדפרס לא יהווה מכשול רציני).
  6. וורדפרס מאפשרת גדילה הדרגתית – מה זה אומר? שגם עם תתחילו כבלוג, תתפתחו לחנות או פורטל תוכן ומשם לאתר עצום הן בהיקפי הטראפיק והתוכן לא תהיו מחוייבים להחליף את מערכת ניהול האתר. נכון, זה יהיה מאתגר אבל ראיתי אתרים ענקיים שרצים על וורדפרס ובלי קשר לכל אתר ענק יש את האתגרים הטכנולוגיים שלו.
  7. וורדפרס היא המערכת הטובה ביותר כיום לקידום אורגני של אתר בגוגל – מה שהופך את קידום כל אתר וורדפרס בגוגל לתהליך פשוט יחסית לפלטפורמות אחרות. נכון, בשנים האחרונות צצו מערכות מוצלחות מאוד יחסית כמו ווב פלואו או דודה אבל מה לעשות שאין כמו וורדפרס, אם יודעים לנצל את כל היכולות של הפלטפורמה התוצאה מבחינת קידום בגוגל היא מדהימה. אז אומרים שוויקס השקיעו מיליונים של דולרים בהתאמה של הפלטפורמה לSEO. מודה שלא יצא לי לקדם אתר של וויקס (פניתי אליהם וביקשתי שיחברו לי לקוח אחד שמעוניין כדי לעשות קייס סטדי, עדיין ממתין לתשובה). כן קידמתי בהצלחה אתרי ווב פלואו ודודה. אבל זה עדיין לא וורדפרס. קידמתי גם אתר שופיפי עצום בהצלחה אך זה הצריך עבודה צמודה עם צוות מתכנתים לא קטן.

בקיצור, אם הגעתם עד כאן ולא השתכנעתם אז יש לי רק דבר אחד להגיד לכם – תבנו אתר בוורדפרס! וכדי לא לבאס מקדמי אתרים כמוני אז תבנו אותו נכון מבחינת מבנה, ביצועים, תוכן ושיהיה המון בהצלחה!

 

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>