בעלי עסקים רבים מתלבטים מהי שיטת השיווק הטובה ביותר עבור האתר שלהם. פעמים רבות, ההחלטות על שיווק אתרים באינטרנט מבוססות על המלצות אלו ואחרות ברשתות, ולא תמיד קיימת התאמה מלאה בין האתר שלכם והצרכים שלכם בתור בעלי עסק לאופן השיווק באינטרנט. אז מה באמת צריך לעשות כדי ליצור שיטת שיווק אתרים באינטרנט שתקח את האתר שלכם לטופ? מנסיוני בתחום, אני יכול להעיד שאחד הדברים החשובים ביותר הוא התאמת האסטרטגיה הנכונה ביותר עבור האתר שלכם והצרכים שלכם. כמובן שאסטרטגיה נכונה כוללת בתוכה אלמנטים חשובים ביותר אליהם אתייחס במאמרי זה כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה, קישורים חיצוניים ועוד.

מחקר קישורים נכנסים ומחקר מילות מפתח

מחקר קישורים נכנסים מאפשר לכם לדעת מה גורם לדפים שונים לקשר זה לזה בנישה שלך ומאפשר לכם לצבור מידע רלוונטי כדי לחזק את האתר שלכם ולהצמיח קישורים נכנסים אשר יחזקו את הנוכחות של האתר שלכם ברשת. בנייה של קישורים נכנסים באיכות טובה בהחלט עשויה גם לשפר את מיקום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגול. 

גם מחקר מילות מפתח חשוב ביותר כדי לאפשר את קידום בניית אסטרטגיה שיווקית עבור האתר שלכם. המחקר יעזור לכם בהמשך למדוד את קידום האתר לפי מדדים מוגדרים מראש בהתבסס על ביטויים שאנשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל. 

ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם

ביצוע אופטימיזציה הוא חלק הכרחי משיווק האתר שלכם ובלעדיו ממש בלתי אפשרי להתקדם באופן אורגני במנוע החיפוש של גוגל. כאשר אנו מדברים על אופטימיזציה לאתר, ניתן לבצע פעולות טכניות אלו ואחרות כדי לשפר את האתר שלכם, כמו למשל שיפור רמת האבטחה, מהירות גלישה גבוהה יותר וכדומה, וניתן לבצע גם אופטימיזציה הקשורה לתוכן (ואם אין תוכן כמובן שיש צורך ביצירתו), כמו למשל שילוב מילות מפתח, שילוב של קישורים פנימיים ועוד. 

יצירת תוכן ושכתוב תוכן קיים

כאשר יוצרים או משכתבים תוכן קיים, חשוב ליישר קו עם כוונת החיפוש ובכך להגדיל את התנועה באתר שלכם. לתת לקוראים את הזווית הנכונה של מה שהם מחפשים, הוא אחד ההיבטים החשובים כדי לקדם את האתר שלכם. 

חשיבות הקישורים החיצוניים 

הקישורים החיצוניים הם בעלי ערך רב עבור האתר שלכם, כיוון שהם בעצם מהווים המלצה חיצונית על השירות שלכם. היכולת של גוגל היום לנתח ולהבין קישורים חיצונים היא רבה מאוד, ולכן נוכחות של קישורים חיצוניים חזקים חשובה לקידום האתר שלכם, כיוון שההנחה הבסיסית של גוגול היא כזו שככל שהאתר שלכם מוזכר יותר על-ידי גורמים חיצוניים, כך הוא מוערך יותר ולקוחות אוהבים אותו יותר. 

ניתוח ובקרה לנתונים

קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח, וברוב המקרים נמשך חודשים ארוכים ואף למעלה מכך, חשוב לעקוב אחר הנתונים ותוצאות הקידום האורגני, לשפר ולהוסיף בהתאם לצורך פרמטרים מסוימים. כמובן שאם אינכם בקיאים בניתוח נתונים סטטיסטיים, כדאי להיעזר במומחה לקידום שיחווה דעה אמיתית ויציע איך להמשיך לקדם את האתר שלכם.

שיווק אתרים באינטרנט עם מומחה לקידום אורגני?

 מומחה לשיווק וקידום אורגני מתמחה בקידום אתרים וברוב המקרים יש לו ניסיון רב ויכולת להציג תוצאות והמלצות. כיוון שמדובר בעבודה לטווח ארוך, ועוד כזו הדורשת זמן והשקעה, יתכן מאוד שתעדיפו שאדם אחר יבצע עבורכם את תהליך בניית האסטרטגיה, יתעסק עם התוכן, קישורים ועוד. הזמן הרב לצורך ביצוע כל הפעולות הללו ואחרות כנראה לא יאפשר לכם לבצע הכל בעצמכם. 

קידום אורגני טוב מביא לכם לידים איכותיים יותר ביחס לצורות קידום אחרות, כיוון שמדובר בתהליך ארוך המבוסס גם על יצירת יחסי אמון עם הלקוחות שלכם. מכאן, כי הלקוחות שיגיעו אליכם הם בדרך כלל כבר כאלו שיודעים בדיוק מה הם מחפשים, והאתר שלכם עונה על הדרישות שלהם ועל הצורך שלהם. חשוב להבין כי קידום אורגני בסופו של דבר מוזיל לכם עלויות ביחס לקידום ממומן שבו תצטרכו להזרים באופן קבוע סכומי כסף מכובדים כדי שהקמפיין ימשיך לרוץ. 

לסיכום: שיווק אתרים באינטרנט שיקח את האתר שלכם לטופ מבוסס על אסטרטגיה חכמה ופעולות קבועות שיש לבצע בפרקי זמן קבועים ולאורך זמן. חשוב להבין כי מומחה בשיווק אורגני יידע לספק לכם את כל התשובות החשובות עבור קידום האתר שלכם. אשמח לייעץ ולסייע לכם להביא גם את האתר שלכם לטופ!

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>