שיווק ויראלי ברשתות חברתיות

חברת בשר ונקניקים מוכרת מאוד בארצות הברית בשם אוסקר מאייר חברה אל יצרנית קוסמטיקה קוריאנית כדי להפיק מסכת פנים בולוניה. אז אמנם החבילה נראית כמו פרסות של נקניק בולוניה, אותו נקניק איטלקי מפורסם שהרומאים נהגו לכנות מורטדלה. רק שאת הפרוסות הללו אתן אמורות לשים על הפנים ולא על הלחם. המוצר שלווה בסדרת פוסטים מגרה יצר הייפ ויראלי לא קטן ברשתות החברתיות. אז בהחלט ייצור של מוצר חריג או שונה יכול להביא לעסק שלכם חשיפה גדולה באינטרנט.

קמפיין פיזי משולב רשתות חברתיות

חברת וורנר ברוס הרימה קמפיין תמונות ברשתות חברתיות לקראת הסרט ברבי עם תמונות של ברבי או קן, השחקנים שמשחקים את הדמויות בסרט גם החלו להגיע לאירועי אופנה ותרבות כמו מט גאלה כאשר הם לבושים בדמויות שלהם, מה שחיזק את ההאשטאג שיצא בנושא ואת הקשר של הקהל למותג לקראת יציאת הסרט.

קמפיין שלטי חוצות וטוויטר

טוויטר בעצמם יצאו בקמפיין מעניין של אם אתה יכול לחלום את זה אז צייץ את זה. הם פרסמו שלטי ענק של מפורסמים עם ציוצים שהם כתבו לפני שהם התפרסמו. השלטים פורסמו ב39 נקודות בשמונה ערים, שרובן ערי ההולדת של אותם כוכבים. הם כינו את הקמפיין צייץ את זה עד למימוש. רעיון יפה.

קופון טבעי

חברת הלואו קוסט הקנדית סוופ החליטה לפרסם קופון שנכתב באחד מהחופים האקזוטיים אליהם היא טסה, הם שידרו את הקופון בלייב סטרים והשתמשו בגאות ושפל כדי לתזמן אותו – כל עוד גלי הים לא מחקו את הקופון הוא היה בתוקף. ברגע שהוא נמחק אז תם המבצע של ה60% הנחה.

איך מרימים אתר של מעל חצי מיליון מבקרים בחודש מגוגל?

קבוצת ארנה רכשה את האתר פרדה והחליטה לנצל את התכני בעלי חיים החזקים שם כדי להרים דומיין נפרד וממוקד יותר. באתר המקורי היו 25 מיליון מבקרים בחודש לפי סימילאר ווב ועד שהם סגרו את המגזין שלהם ב2022 היו להם כ54 מיליון אנשים אליהם הם הגיעו באמצעות המגזין. החברה יצרה את האתר ParadePets  ועם עבודת הקידום הנכונה ושימוש נכון באתר האם הצליחה להגיע למעל חצי מיליון מבקרים חודשיים בתקופה של מספר חודשים בודדים.

שיווק עסקים באינטרנט באמצעות תוכנית שותפים

האתר Marie Claire  הוא אתר תוכן מצליח בתחום האופנה שמרוויח בעיקר באמצעות פרסומות, האתר באנגליה קיבל הצעה לבנות חנות עם מוצרי אפיליאציה כלומר בגדים שהעורכות והכותבות שלהן אהבו שיופיעו בחנות באתר. במידה והקוראות ילחצו על המוצר וירכשו אותו בחנות הרלוונטית אז הם מקבלים אחוז מכל רכישה. ההשקעה מצידם היתה יחסית מינימלית בעיצוב ובתמונות אך החנות הצליחה כל כך שלאחר שנתיים הם החליטו להעתיק את הפורמט גם לחנות שלהם בארצות הברית. האתר שהצליח לבסס את עצמו חזק באמצעות תוכן SEOי ולהיות מדורג ל23 אלף ביטויי קניות ומותגים שונים מכפיל את הטראפיק שלו משנה לשנה והגיע להכנסה של 400 פאונד מכל קנייה דרך האתר בממוצע.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>