איך למצות את הפוטנציאל של האתר שלכם עם סקרימינג פרוג? מדריך SEO שיעשה לכם סדר.

סקרימינג פרוג היא אחד הכלים המרכזיים של כל מקדם אתרים בגוגל. לעיתים היא מזוהה יותר עם קידום אתרים טכני, אך למעשה היא מציעה כלים ואפשרויות שנחוצים לכל מי שעוסק בקידום אתרים.

מה היחודייות של סקרימינג פרוג?

הייחודית של סקרימינג פרוג היא היכולת שלה לסרוק אתרים ברמה פרטנית, ולספק תובנות מפורטות לגבי היבטי SEO שונים. רמת פירוט זו מאפשרת למי שמשתמש בה לאתר ולתקן בעיות שעלולות להפריע לביצועי האתר ולשפר כתוצאה מכך את המיקום שלהם בגוגל.

תכונות המפתח של הסקרימינג פרוג

  1. חיפוש מותאם אישית: עם סקרימינג פרוג, ניתן לבצע חיפושים מותאמים אישית עבור קטעי טקסט או קוד ספציפיים, כדי לזהות אזורים הדורשים עדכונים או שיפורים. לדוגמה ניתן לבדוק כך תוכן כפול באתר.
  2. בדיקת קובץ רובוטס טקסט :  סקרימינג פרוג מאפשרת לבדוק את קובץ ה-robots.txt כדי להבטיח שמנועי חיפוש יכולים לסרוק את האתר בצורה נכונה, ולמנוע בעיות פוטנציאליות בהוספת דפים לאינדקס.
  3. אימות נתונים מובנים של סכימה: הכלי מאפשר לאמת נתונים מובנים בתצורת סכמה באתר, כדי לוודא שהם מיושמים כראוי ויכולים להיות מובנים על ידי מנועי החיפוש.
  4. זיהוי תוכן לא מאובטח: ניתן לאבחן עם הכלי בעיות של תוכן לא מאובטח אן כתובות URL לא מאובטחות באתר שעלולות לסכן את אבטחת הגולשים ולהשפיע לרעה על דירוג האתר במנועי החיפוש.
  5. אופטימיזציה של תמונות: זיהוי תמונות גדולות, לא דחוסות או חסרות שניתן לדחוס כדי לייעל את זמן הטעינה של האתר ולשפר את חווית המשתמש.
  6. בדיקת תגי קנוניקל: ניתוח תגי קנוניקל באתר כדי למנוע בעיות תוכן כפול ולוודא שמנועי החיפוש מוסיפים לאינדקס את הגרסה הנכונה של הדפים באתר.

טיפים מתקדמים לשימוש יעיל בסקרימינג פרוג

  • דיוק הגדרות העכביש: ניתן להגדיר סריקה אופטימלית יותר בהגדרות של הכלי כך שיתאימו לצרכים הספציפיים של האתר. לדוגמה, להגביל את עומק הסריקה או להימנע מלכלול חלקים מסוימים בניתוח האתר.
  • ניתן להשתמש השתמש בביטויים רגולריים (Regex): ניתן להגדיר ביטויים אלו כדי לסנן או לפלח את נתוני הסריקה של האתר, מה שמאפשר ניתוח ודיווח מדויקים יותר.
  • מעקב אחר שינויים באתר: ניתן להשוות סריקות כדי לעקוב אחרי שינויים באתר, לזהות בעיות חדשות ולעקוב אחרי האופטימיזציה.
    שיתוף פעולה עם חברי צוות: ניתן לייצא נתוני הסריקה כדי להאציל משימות לחברי צוות או כדי להתייעץ איתם ולקבל יחד החלטה מושכלת.

לסיכום, סקרימינג פרוג הוא אחד הכלים המשמעותיים עבור מקדמי ובעלי אתרים כאחד. אם המדריך הזה נתן לכם רעיונות וכיוונים אך לא סיפק אתכם ברמת ההדגמה, תוכלו למצוא ביוטיוב סרטונים רבים באנגלית המסבירים ומדגימים כיצד מבצעים סריקות בפועל. כמו כן גם האתר עצמו של סקרימינג פרוג מציע לא מעט מדריכים והסברים מפורטים. בין הגוגל סרץ קונסול לסקרימינג פרוג, האתר שלכם אמור להיות מנוטר עד הסוף ואתם אמורים להכיר את מכלול הבעיות בו, הדורשות תיקון.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>