אם יש לכם אתר עסקי, בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם, איך להפיק ממנו תועלת מירבית ואיך לקדמו בדרך היעילה ביותר במנוע החיפוש של גוגל. אחת הדרכים היעילות והמוכחות לקידום איכותי של אתרים, הוא באמצעות קידום אורגני. הקידום האורגני, בשונה מקידום ממומן, צריך להיבנות כתוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, ורצוי שיתבצע בעזרתו של מומחה לקידום אתרים. אם שקלתם להשתמש ביועץ SEO או בחברת קידום אורגני, כדאי שתוכלו להתכונן מראש ובצורה טובה לפגישת ייעוץ כזו. מה כדאי לדעת לפני פגישת ייעוץ לקידום אתרים בגוגל? ומדוע בכלל כדאי לשכור את שירותיה של חברה לייעוץ וקידום SEO? על כך ועוד, בהמשך.

ייעוץ מוצלח לקידום אתרים

יעוץ מוצלח לקידום אתרים בהחלט תלוי בחברה או במקדם האתרים שאיתם בחרתם לעבוד, אולם בהכנה נכונה מצידכם, תדעו לדעת למה לצפות. ראשית, כדאי לבחור מומחה לקידום אתרים שאתם מתרשמים מהאתר שלו והידע המקצועי שלו, והצלחתם לאתר אצלו סיפורי הצלחה מלקוחות אמיתיים. יש להבין בנוסף, כי קידום אורגני מצריך הסתכלות לטווח הרחוק, ראייה מפוכחת קדימה, והצלחתו תלויה הן במידת הסבלנות שלכם לתהליך, שלוקח חודשים לא מעטים, והבנה שמדובר בתהליך ארוך שנבנה לאט לאט, והן במיומנות וביכולות של מומחה הקידום שאיתו בחרתם לעבוד, ומכאן, שהמלצתי היא לבחור במקדם אתרים שהתרשמתם מסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלו ושאתם מרגישים שאתם רוצים לעבוד איתו.

בניגוד לקידום ממומן, שבעזרתו בתוך כחודש ניתן לראות תוצאות, הקידום האורגני הוא כפי שהזכרתי עוד קודם, השקעה ארוכת טווח. היתרון הגדול שלו הוא היכולת לבנות ולקדם את העסק שלכם בצורה טובה והדרגתית, תוך הישענות על יסודות הקידום האורגני ובניית אסטרטגית קידום מתאימה לסוג העסק שלכם. לא מדובר במטה קסמים שמביא לשינוי מצב קיים בהינף יד, אבל כן מדובר בדרך מוכחת לקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל ובעקבות כך כמובן, הגדלת הטראפיק והרווחים שלכם בהתאם.

כשאתם בוחרים מומחה לקידום אתרים, כדאי להכין לקראת פגישת הייעוץ נתונים רבים ככל האפשר על האתר (או האתרים) העסקי שלכם, מידע על נכסים דיגיטליים נוספים שיש לכם, וכמובן כל מידע שיש ברשותכם על המתחרים העיקריים שלכם. הכנת המידע הזה מראש, תחסוך לכם ולמומחה הקידום זמן יקר, ותוביל אתכם ישירות לתכנון אסטרטגיית הקידום.

חברה לייעוץ וקידום SEO

לאחר ששקלתם והחלטתם בסופו של דבר להתחיל תהליך של קידום אורגני לאתר העסקי שלכם, יתכן ואתם מתלבטים אם לשכור את שירותיה של חברה לייעוץ וקידום SEO או לבצע בעצמכם את הקידום האורגני, שאלו את עצמכם מספר שאלות חשובות לפני ההחלטה. ראשית, האם יש לכם די ידע וניסיון בתחום הקידום האורגני? שנית, האם יש לכם זמן וסבלנות להשקיע זמן ומשאבים במימוש תכנית הפעולה? אם התשובה לאחת מהשאלות הללו היא שלילית, המלצתי היא לשכור את שירותיה של חברה לייעוץ וקידום אורגני, כזו שמתמחה בתחום, והמומחים שלה יכולים לבצע עבורכם קידום אורגני מותאם עבור העסק שלכם.

כפי שכבר הזכרתי עוד קודם, חשוב לבצע מחקר מקדים לפני ההחלטה עם מי לעבוד, ולהחליט על סמך ניסיון בתחום והצלחות מוכחות. כמובן שישנה גם חשיבות עליונה לפגישת הייעוץ שתבצעו עם מומחה לקידום אתרים, כבר אז תוכלו להבין אם הוא שואל אתכם את השאלות הנכונות. אם המקדם שואל אתכם על קידום עבר שעשיתם (או לא), בודק פרטים טכניים על האתר ועל הנכסים הדיגיטליים, שואל אתכם על הרווחים שלכם מהאתר ומסביר לכם את התהליך הצפוי, אתם בכיוון הנכון. כמובן גם חשובה מאוד הכימיה האישית כי מדובר במערכת יחסים ארוכה.

לסיכום: בעלי אתרים עסקיים רבים מחפשים דרך בטוחה ויעילה לקידום האתר שלהם במנועי החיפוש של גוגל, ומקסום הרווחים שלהם באמצעות האתר העסקי. מניסיוני הרב בקידום אתרים עסקיים, אני יכול להעיד כי קידום אורגני שנעשה בצורה מקצועית ואיכותית, אכן מספק את התוצאות הללו. המלצתי היא לבצע פגישת ייעוץ מקדימה עם מומחה לקידום אתרים לפני שמחליטים לצאת לדרך, ולוודא כי בפגישה זו המקדם מסביר לכם באופן מפורט על התהליך שתעברו יחד, תוך בדיקה מקיפה של הפרטים הרלוונטיים לסוג האתר שלכם ולציפיות שלכם בסיום התהליך. אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים, אשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום קידום אורגני של האתר שלכם. בהצלחה!

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>