על השינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל וחווית משתמש באתר שלכם אם שמתם לב שבסרץ/ קונסול שלכם הופיע חלק חדש שמדבר על חווית הגלישה באתר,
אם אתם לא בטוחים עד כמה זה ישפיע על האתר שלכם והאם נכון לשדרג את האתר היום או לבנות חדש?

עדכון ווב ויטלס: אז אחרי שגוגל השיקו את המדדים שאמורים לייצג חווית משתמש טובה יותר חשוב להבין כיצד הם משפיעים על המיקומים בגוגל.
האתר https://www.advancedwebranking.com/ שניתח 3 מיליון תוצאות חיפוש של דפים שהופיעו בטופ 20 של גוגל דיווח על הממצאים הבאים:
ככל שהמיקום גבוה יותר כך התמונה הגדולה ביותר בדף קלה יותר או מה שגוגל קורא לו LCP זו הסיבה שחשוב להשקיע בשיפור מהירות אתרים.
כמו כן נראה שכ40% מהדפים עוברים את הבדיקה בעוד שהאחרים נכשלים בה, מה שיכול לתת יתרון קל בנישות תחרותיות. גם נראה כי הרשת נהיית הרבה יותר רספונסיבית כאשר 80% מהדפים שעוברים את המבחן בדסקטופ עוברים אותו גם בגוגל.
עם זאת נראה כי הווב ויטלס לא משתווים בחשיבותם לגורמים אחרי שיכולים לסייע לקידום האתר בגוגל כמו קישורים, איכות תוכן או כוונת חיפוש.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>