• ללמוד את המתחרים שלכם
  • פער מילות מפתח
  • איתור קישורים שבורים – למה זה טוב לקידום האתר שלכם בגוגל?
  • נקו קישורים רעילים מהאתר שלכם

אם אתם בעלי אתר עסקי ותוהים איך מומחה SEO יגדיל לכם טראפיק אורגני לאתר, אני ממליץ לכם להמשיך ולקרוא. המאמר הבא יסקור טיפים חשובים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, למקם אותו במקומות גבוהים ביחס למתחרים שלכם וכמובן להגדיל לכם את הטראפיק האורגני לאתר.

ללמוד את המתחרים שלכם 

קידום אתרים אורגני מבוסס על מחקר מתחרים מעמיק. אחד הדברים שחשוב לחקור הוא הדפים עם הביצועים הטובים ביותר של המתחרים שלכם. אל תתבססו על על ניחושים לגבי איזה תוכן עשוי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. הלמידה והמחקר הטובים ביותר יכולים להיעשות באמצעות טקטיקות שונות של SEO המאפשרות לכם להבין לעומק באמצעות חקר את הדפים שמביאים את המתחרים שלכם לתוצאות הטובות ביותר. אחרי שמצאתם את הדפים הטובים והמוצלחים יותר של המתחרים שלכם, דאגו לעשות זאת טוב יותר מהם! 

כלי הניתוח של Semrush או AHREFS יכולים לסייע לכם לצלול פנימה, לעמוק הדפים של המתחרים שלכם ולחקור אותם היטב. כדאי לבחון דפוסים קבועים החוזרים אצל המתחרים שלכם כמו למשל: האם התוכן של המתחרים שלכם קצר או ארוך? האם הם מעלים הרבה פוסטים ברשתות החברתיות? האם יש בדפים שלהם הרבה תמונות? מה שעובד אצל המתחרים שלכם בצורה הטובה ביותר, חייב לעבוד גם אצלכם, ולכן אתם תדאגו לבצע את הפעולות הללו בצורה הטובה ביותר. 

פער מילות מפתח

זהו תהליך של זיהוי מילות המפתח שאתם לא מדורגים עבורן אבל המתחרים שלכם כן מדורגים. אם אתם מזהים פער, זו הזדמנות עבורכם להשתמש במילות מפתח נוספות שבהן לא השתמשתם עד כה. כוונתי בתהליך זה, היא למצוא מילות מפתח שבהן המתחרים שלכם מדורגים במקומות הגבוהים ואילו אתם לא משתמשים בהן. לאחר שהשגתם את הרשימה הזו, תוכלו "להשלים פערים" וליצור תוכן איכותי סביב אותן מילות מפתח. 

איתור קישורים שבורים – למה זה טוב לקידום האתר שלכם בגוגל?

כנראה שיצא לכם לפחות מספר פעמים ללחוץ על קישורים שונים שהובילו אתכם לדפי "שגיאה" או כפי שהם מכונים "שגיאת 404". זיהוי של קישורים שבורים (כאלו שמובילים לשום מקום) יכול להניב לכם דווקא יתרון ולקדם את האתר שלכם. 

קודם כל, כדאי לדעת שחשוב לאתר קישורים שבורים של האתר שלכם (אם פנימיים ואם חיצוניים) ולתקן אותם. קישורים שבורים שלא מובילים לשום מקום מאכזבים את הגולשים שלכם, שעלולים בקלות ובמהירות לנדוד לאתרים מתחרים. 

תוכלו לבדוק ולאתר קישורים שבורים באמצעות  Screaming Frog (סקרימינג פרוג) או Xenu המבצעות סריקה של האתר שלכם ומוצאת קישורים לא תקינים פנימיים או קישורים מתוך האתר שלכם החוצה. Search Console תוכל למצוא קישורים שבורים מאתרים אחרים לאתר שלכם.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך ניתן להגיע למצב שבו אתם מקדמים את האתר שלכם בגוגל באמצעות קישורים שבורים של אחרים? תוכלו לסרוק אתרים אחרים ולמצוא בהם קישורים לא תקינים, ולהציע לבעל האתר לשתול קישור שלכם תקין, במקום הקישור השבור. כמובן שאם תחזרו על הפעולה הזו באופן קבוע, תוכלו למצוא רשימה מכובדת של קישורים שבורים של המתחרים שלכם, ולהציע לבעלי אתרים את הקישורים שלכם במקום אותם קישורים שבורים מה שבהחלט יכול לקדם את האתר שלכם בגוגל באופן אורגני

נקו קישורים רעילים מהאתר שלכם

לא כל הקישורים טובים עבור האתר שלכם. ישנם קישורים שאפילו מזיקים לקידום האתר בגוגל. ישנם קישורים שגוגל מחשיבה מניפולטיביים, ואלו קישורים המפרים את ההנחיות למנהל האתר שלהם. במקרים קיצוניים, ייתכן שגוגל ימנע מלהציג חלק מהאתר שלך אם יהיו בו קישורים הנחשבים מניפולטיביים. אלו יכולים להיות קישורים קנויים או קישורים באיכות ירודה שנוצרו על-ידי תוכנות אוטומטיות ליצירת קישורים. אלו נחשבים לספאם, ומומלץ במידה ולא מצליחים לאזן אותם עם קישורים איכותיים, להסיר אותם לטובת המשך קידום האתר שלכם במנועי החיפוש של  גוגל.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>