איך להשיג מיקומים טובים יותר בגוגל ונראות גדולה יותר מהמתחרים?

התחרות בגוגל הולכת וגוברת עם השנים, במיוחד בנישות תחרותיות ולכן דירוג גבוה יותר בגוגל לעסק שלכם הוא כלי קריטי וחשוב לשיווק הדיגיטלי שלו. מה גם שעם השנים התחרות רק תהיה חזקה יותר ויותר. אז איך אפשר לעשות אופטימיזציה לנוכחות של העסק שלכם בגוגל ולהשיג מיקומים טובים יותר בגוגל? אנסה לדון בכמה אפשרויות ודרכי פעולה שתוכלו לאמץ.

קידום עסק ברמה המקומית בגוגל

  1. אם אין לעסק שלכם רשומה באתר גוגל לעסק שלי אז זה הזמן ללכת ולפתוח אחת. כדאי לקרוא את המדריך שכתבתי בנושא ולממש אותו עוד היום. גוגל לעסק שלי או גוגל מיי ביזנס הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר ברמה המקומית. בעיקר בזכות הביקורות של לקוחות מרוצים שמחזקים את האמינות והנראות של בית העסק. במדריך תקראו על חשיבות הוספת פרטי קשר, תמונות באיכות גבוהה, ביקורות כאמור ועוד אמצעים שיסייעו לכם להוציא את המירב מכלי זה.

  2. השתמשו במילות מפתח מקומיות בתוכן, בכותרות ובמטא תיאורים של האתר של העסק שלכם כדי למקד אותו למחפשים מקומיים. אם אתם לא יודעים לעשות מחקר מילים אז מומלץ לקרוא את הפוסט שלי על איך עושים מחקר מילים? וליישם אותו לכיוון מילות מפתח מקומיות שיגרמו לגוגל להציג את בית העסק שלכם גבוה יותר למי שמחפש אותו באזור שלכם, שזהו קהל הלקוחות הפוטנציאלי הבשל ביותר עבורכם.

קידום אתר עסק בגוגל

שיפור חווית המשתמש באתר

אז נכון שגוגל הודיעו לאחרונה כי מרכיבים אלו יפסיקו להשפיע על דירוג האתר בגוגל, השאלה היא האם אתם מאמינים לגוגל? בהנחה וכן האם אתם חושבים שהם אכן יכולים ליישם זאת באלגוריתם שלהם? בהנחה וכן אז האם הייתם רוצים אתר שמדורג גבוה אבל נוטשים אותו כיוון שהוא לא ברור או לא נטען אחר חצי דקה? כנראה שלא.

בתכל'ס לשפר חווית משתמש זה בעיקר שני דברים:

  • שיפור מהירות טעינת אתר וביצועי אתר על ידי דחיסת תמונות, הפעלת שמירה במטמון בדפדפן ומזעור בקשות אפשר להשתמש גם בשירותים שונים שמסייעים לטעון את האתר מהר יותר.
  • ידידותיות לנייד – אתר שמבינים שנבנה למשתמשי מובייל, שקל לגלוש בו בנייד ולבצע פעולות וכדומה. לא בהכרח שהוא נבנה בראש ובראשונה לנייד אך כן לוקח את הגולשים שם בצורה מאוד רצינית.

איך לשפר מיקומים של העסק בגוגל באמצעות תוכן איכותי?

בידקו איזה תוכן מדורג גבוה בביטויים שחשובים לכם

איזה תוכן מדורג גבוה בגוגל בנישה שלכם? מידע, הצעות מכירה, קופון אולי תוכן וידאו? תבינו את התבנית והפורמט שגוגל מעדיף בנישה שלכם. לאחר מכן תצרו תוכן רלוונטי המספק ערך אמיתי באותו פורמט לקהל היעד שלכם. חשוב לעדכן את התוכן באופן קבוע באתר ולהשתמש בו כדי לבנות קישורים פנימיים בין דפי האתר.

בצעו אופטימיזציה של דפי התוכן שלכם

קראו קצת על עקרונות של קידום אתרים וממשו אותם באתר שלכם. עשו שימוש בכותרות ותתי כותרות, התמקדו במילת מפתח אחת לדף ושלבו אותה באופן טבעי, בנו קישורים פנימיים וחיצוניים וכדומה.

בנו מספיק קישורים בכמות ואיכות

קישורים שמצביעים על דף באתר שלכם מדגימים לגוגל את האמינות והסמכותיות של הדף הזה וכך הוא מוצג בתדירות גבוהה יותר ובמיקומים טובים יותר בגוגל. אם אתם שוקלים לרכוש קישורים או להתחבר לבעלי אתרים מובילים בתעשייה שלכם – קיראו את הפוסט שלי על בניית קישורים כדי להימנע מטעויות נפוצות בנושא.

מדידת מיקומים בגוגל

דיברנו עד כה על איך להשיג מיקומים טובים יותר בגוגל, בפועל נדע שהשגנו או שלא השגנו על ידי מעקב, מדידה ובקרה. גם כאן יש פוסט מוצלח מאוד בנושא בדיקת מיקומים בגוגל אורגני. בגדול אתם רוצים לעשות שימוש בגוגל סרץ קונסול, גוגל אנליטיקס וכלים מקצועיים בתשלום כדי לוודא שאתר העסק אכן מתקדם בביטויים שלו.

על ידי יישום הצעדים שהזכרתי לעיל ומעקב קבוע אחר התקדמות העסק בגוגל ניתן לשפר משמעותית את המיקום והדירוג שלו. המפתח להצלחה הוא מתן ערך לקהל היעד ואופטימיזציה מתמדת של הנוכחות המקוונת בהתאם למתחרים המוצלחים. אם תעקבו אחרי השיטה אז תגלו שהיא תוביל אתכם לגבהים חדשים.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>