בשנים האחרונות חווה המשק העולמי והישראלי בפרט שינויים עצומים, רבים מהם בלטו דווקא במשבר הקורונה אז לא מעט בעלי עסקים מצאו עצמם סגורים כאשר חלקם הלא קטן גם נאלץ לפטר (או להוציא לחל"ת) לא מעט עובדים. מצד שני עסקים רבים גדולים, בינונים וקטנים דווקא מצאו כי הם מצליחים לפצות על הירידה בהכנסות ואף לפרוץ לגבהים חדשים דרך הזירה הדיגיטלית, גם כאשר החנות סגורה או מוגבלת במספר המבקרים. אם מוסיפים לשינויים האלו את התהליכים שקרו מאז הקורונה כמו העלייה החדה ביוקר המחיה והצורך של שכירים רבים למצוא מקורות להגדלת הכנסה או של עסקים קטנים להתרחב – מבינים את הגידול בביקוש לתחום השיווק הדיגיטלי ולקורסים קצרים ומקצועיים המסוגלים לספק ערך אמיתי בנושא.

ללמוד לשווק בדיגיטל

המעבר של העולם אל כיוון הרבה יותר דיגיטלי משהיה בעבר הוא רק בתחילתו. המעבר כולל בתוכו מרכיבים רבים החל מארנקים דיגיטליים, רכבים עם כמות הולכת וגדלה של מחשבים ויכולות שונות, עולם המטאוורס, בינה מלאכותית ועד לאתרים שונים ומגוונים. אך נכון להיום, אפשר לומר כי אתרי האינטרנט הינם "ליבת" האינטרנט, הם מהווים את אבני הבסיס של התוכן ואליהם מנסים בעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים להביא את הלקוחות הפוטנציאלים. קורס שיווק דיגיטלי מאפשר למשווק דיגיטלי לבנות אסטרטגיה שיווקית שתאפר לו להפוך לאדם לקדם את הרעיון, החזון, המוצר או השירות שלו דרך הערוץ הדיגיטלי לקהל לקוחות רלוונטי גדול.

ניתן למצוא ברשת שפע של קורסים בשיווק דיגיטלי עם הבטחות שיווקיות מכאן ועד לפלנד. אז אקדים ואומר שאין נוסחאות כסף – אחת הסיבות שהחבר'ה מתפרנסים מלימוד שיווק דיגיטלי היא כי לחלקם זה מייצר יותר הכנסה מאשר לבצע את השיווק הדיגיטלי בעצמם. איני מכיר משהו בחיים שמושג ללא עבודה קשה וכסף למיטב ניסיוני, גם ברשת, אינו צומח על עצים וירטואלים. לכן יש לקחת בחשבון שכל חומר לימודי יחייב תהליך יישום לא קצר, הכולל ניסוי וטעיה, עם הרבה יותר כשלונות מהצלחות. יש לקחת בחשבון ששום קורס לא יהפוך לכם את העולם או יבטיח לכם הצלחה ולכן אל תשימו על קורסים כסף שאין לכם. חשוב להבין כי קורסים מסוג זה מספקים לכם כלים נוספים שיעשירו אתכם אבל לא יהפכו לכם את תפיסת המציאות במרבית המקרים. יתרה מכך, סביר להניח כי אם אתם בעלי יכולת למידה עצמית רצינית באנגלית אז סביר להניח שתמצאו את מרבית התוכן בחינם ברשת, אתם משלמים בקורס בעיקר על השיטתיות והסדר בהנגשה, על המסגרת שמחייבת אתכם ועל הקשר למרצה כזה או אחרת.

יתרונות של קורס שיווק דיגיטלי ומה זה כולל?

כאשר מדובר בקורס שיווק דיגיטלי קצר או ארוך, מדובר בקורס שככל הנראה יוכל להעניק ללומדים אותו מספר כלים בתחום מסוים או במספר תחומים. אם המטרה שלכם היא להשתלב בשוק העבודה כשכירים אז מלכתחילה הייתי בוחר בקורס שמתחייב להשמה של הבוגרים שלו, ועל מרכיב ההשמה הייתי מוכן גם לשלם יותר. אם המטרה שלכם היא לבנות עסק משלכם או לחזק עסק קיים אז הייתי בוחר ללמוד ממישהו דומה, שעשה זאת עם עסק משלו. אם מדובר בהכרות כוללת עם התחום אז הייתי בוחר ללמוד ממישהו או מישהי שיש להם ראייה רחבה של התחום והמון ניסיון ברמות שונות. היתרון של קורס פיזי הוא במידת המחוייבות שהוא דורש מהמשתתפים ובאינטרקציה החברתית, היתרון של קורס מקוון הוא בחסכון הזמן, ביכולת לחזור על החומר בקלות, בתמיכה המקוונת ובעיקר בללמד אתכם ללמוד דיגיטלית, משום שסביר להניח שתצטרכו להמשיך ללמוד היבטים שונים בתחום בהמשך.

בתקופה שבה יש המון משווקים דיגטליים מצד אחד והרבה בעלי עסקים שאינם מבינים בדיגיטל לעומק מצד שני – יש יתרון בחיבור של שניהם כמו בעל ואישה שקראתי לאחרונה שחברו יחד לבניית מותג של עשרות מיליוני שקלים בחודש כתוצאה מחיבור בין הבעל שתהמחה בתחום האופנה שנים רבות ואישתו שבאה מעולם השיווק הדיגיטלי. דוגמאות נוספות לכך ניתן למצוא בתחום הכושר והבריאות ובתחומים נוספים. השלב הבא באבולוציה הוא בעלי עסקים שיחיו את השיווק בדיגיטל במקביל לתחום המקצועי שלהם ואם זה אתם, אז דעו שאתם העתיד.

קורס שיווק דיגיטלי קצר, מעמיק ומומלץ

לאלו המבקשים לדחוס מידע בצורה ברורה, איכותית ומעמיקה על שיווק עצמי ברשתות החברתיות, יחד עם חומרי בונוס שיהפכו כל פוסט וצעד למשמעותי, ההמלצה שלי היא ללא ספק הקורס של אורי לי קליפר. לקורס מתלווה קבוצת וואטספ לשאלות, הוא מותאם לשכירים ועצמאים וכולל ניהול עמודי אינסטגרם, יצירת לידים ולימודי כתיבת קופירייטינג איכותית ואותנטית. פרט לכלים המקצועיים של השיווק הדיגיטלי, אני סבור כי תלמדו הרבה על שיווק עסקים באופן כללי. אני אוהב שהקורס מכוון אקשן אייטמס מוגדרים לביצוע. מוזמנים להתרשם כאן – https://www.orikliper.com/

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>