פרסום אורגני בגוגל לא חייב להיות קשה בטירוף – במקרים רבים מדובר רק בבחירה לא מוצלחת של ביטויי מפתח או לחלופין בחוסר התאמת האתר בצורה הבסיסית ביותר לביטויים פוטנציאלים שבקלות יכולים להעלות לו את הטראפיק ואת המכירות.
זו הסיבה שכל מקדם אתרים יודע שהפקת דו"ח קידום אתרים בסיסי לאתר הוא צעד בסיסי וראשון במטרה לאתר את אותן לקויות או בנימה חיובית – את אותם "פירות התלויים נמוך" שניתן לקטוף ללא הרבה מאמץ. במאמר הזה ארצה להדגים על תחום הציוד הרפואי שהוא תחום מאוד מעניין בהיבט שמדובר על חברות בינוניות – גדולות שלא צמחו תמיד מתוך האינטרנט אלא ברובן פעלו כחברות מסורתיות שפיתחו במקביל את הזרוע הדיגיטלית שלהן ולעומתן חברות צעירות ודינימיות המבוססת דיגיטל. מה גם שרובן הגדול של החברות הן חברות ייבוא ולא יצרניות מה שגורם לזווית השיווקית להראות מעניין אף יותר.

קידום אתרים רפואים

קודם כל ניתן לראות כי מדובר בתחום תחרותי עם פרסום ממומן בחלק גדול מהביטויים:

וחברות שהשכילו לקרוא לעצמן בשם של ביטוי מפתח מה שמאפשר להן לגרום לגוגל לזהות את הביטוי עם שם המותג כמו במקרה של עזרים רפואיים:

בניתוח של מספר אתרים שמופיעים בדפים הראשונים ניתן לראות כי הם לא עושים מאמצים ממוקדים של קידום האתר בגוגל. לדוגמא אתרים שחזקים לביטויים כמו עזרים רפואיים, מכשיר לבדיקת אוזניים, משחה לכוויות ועוד, היו יכולים במאמץ לא גדול יחסית להיכנס לעמוד ראשון גם לביטויים כמו סטטוסקופ, קטטר, חגורת גב ואחרים אך לא משכילים לעשות זאת. או לחלופין אתר שמדורג יפה לביטויים כמו לרינגוסקופ, מסכה רפואית, שלד גוף האדם וכולי, יכול בקלות יחסית להיכנס לעמוד ראשון בגוגל גם לביטויים כמו דפיברילטור, מכשיר אינהלציה, מד לחץ דם ועוד.
חשוב להבין שבאתרי סחר מסוג זה שעשירים במוצרים ובתוכן ניתן במאמץ ממוקד ולא גדול מדי להגדיל בצורה יפה מאוד את הטראפיק בעבודה של חודשים בודדים.
חלק מהחברות פונות לחברות שעושות ניהול אתרים ואולי גם קידום, חלקן מחזיקות רק מנהל אתר שעושה את העבודה השוטפת של עדכון המוצרים, המלאי והוצאת ההזמנות. לאור כל זאת דווקא חברות מסוג זה שישכילו לעשות את המאמץ הממוקד והמקצועי בתחום הקידום יכולות לבנות יתרון תחרותי משמעותי בגוגל.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>