אם רק הייתי מקבל שקל בכל פעם ששמעתי את המשפט – דרוש מקדם אתרים תותח לאתר שלי 😊

אז בואו נפרק רגע את המשפט הזה ומה הוא אומר – יש לך אתר, את מאוד רוצה שהוא יגיע למקום ראשון בגוגל. כנראה גם נכווית בעבר ממקדמי אתרים אחרים כי אחרת היית מחפשת פשוט "מקדם אתרים בגוגל" או חברת קידום אתרים. לקוחות שנכוו מקידום אתרים בעבר ועדיין מבינים את החשיבות שלו, הם הלקוחות הטובים ביותר, משום שהם יוכלו להעריך באמת האם מקדם האתרים החדש הוא תותח או לא ולשמר את מי שאכן מתגלה כתותח.

דרוש מקדם אתרים תותח לאתר שלי שיתאם איתי ציפיות מדויקות

השלב הראשון בתהליך חייב להיות תיאום ציפיות – בדרך כלל מקדמי אתרים תותחים עולים לא מעט כסף. תחשבי על זה – אם הוא תותח אז הוא היה יכול די בקלות להקים אתר בנישה שלך ולקדם אותו בעצמו. כלומר צריך להיות מישהו שהוא גם מקצועי מאוד וגם אוהב במיוחד לעבוד עם לקוחות. מה שאומר שסביר להניח שהוא מחפש לקוחות איכותיים – מיהם הלקוחות האיכותיים עבורי לדוגמא? אנשים שהם אנשי מקצוע בתחומם, כאלו שבאמת נותנים שירות איכותי ללקוחות שלהם וסביר להניח שיצליחו לבנות עסק שישגשג שנים.

למה? כי זו ההנאה שלי. לבנות מותגים חזקים לבעלי עסקים מקצועיים שהם גם אנשים טובים. וגם כי אני רוצה לרוץ שנים עם לקוח, להמשיך להתפתח ולחזק אותו. הלקוחות הטובים שלי הם לקוחות שבוחרים בי שוב ושוב כל חודש מחדש במשך שנים רבות.

לכן גם חשוב לעשות תיאום ציפיות לפני תחילת העבודה ולהבין קודם כל שהנישה שלך היא נישה טובה לגוגל, שיש לך פוטנציאל רווחי מספק שלא רק יחזיר לך את ההשקעה בקידום האורגני אלא פי כמה וכמה ממנה. גם חשוב לוודא שאת אכן מכוונת לטווח ארוך ולעשות תיאום ציפיות על העלויות והתוצאות הצפויות ומתי כדי ששנינו נוכל לקבל החלטה מושכלת ונכונה עבורנו.

איך מוצאים מקדם אתרים תותח?

מזל טוב. מצאת 😊 את יכולה גם לעבור על סיפורי ההצלחה של חלק מהלקוחות כדי להתרשם. מוזמנת ליצור קשר בדף צרי קשר או בעיגול וואטסאפ שרץ באחד הצדדים של המסך. אשמח לקבל גם את הקישור של האתר שלך ואם יש לך אז 2-3 מתחרים חזקים בגוגל או ביטויים שחשובים לך. ואז אני ממליץ להתכונן לפגישת ייעוץ SEO – פגישה שאינה מחייבת ותאפשר לנו גם את תיאום הציפיות שהזכרתי לעיל.

ושיהיה לנו בהצלחה!

איך מקדם אתרים יקדם את האתר שלכם?

לרוב התהליך מורכב ממספר שלבים שכל אחד מהם נבנה על השלב הקודם. השלב הראשון הוא הבנת הנישה שלכם – מקדם אתרים תותח ישאל אתכם שאלות על הנישה שלכם – על המוצרים היותר טובים שלכם, על הלקוחות שלכם וכל מידע אחר שתוכלו לספק. לאחר מכן הוא יבצע מחקר מתחרים, בין אם אלו מתחרים שאתם תספקו לו או כאלו שהוא ימצא בגוגל על סמך המידע שנתתם לו. לאחר שיש בידו את שני המרכיבים הללו הוא יוכל להתחיל לבצע מחקר מילות מפתח או מה שנקרא מחקר מילים. מקדם אתרים רציני יתחיל תמיד בביטויים החשובים ביותר מצד אחד לעומת הביטויים עם זנב ארוך מצד שני, כלומר אלו שקל להביא עליהם טראפיק מיידי לאתר במאמץ קטן יחסית.

הסיום של התהליך הוא ברשימת הביטויים המרכזיים שממשקפים את האסטרטגית קידום שלכם בגוגל ושעל בסיסה אנחנו יכולים להתחיל לקדם את האתר.

השלב השני – בניית האתר נכון

בניית האתר נכון משמעותה יישום התוצאות של מחקר המילים אל תוך האתר שלכם. איך עושים זאת? למעשה ישנם מספר מרכיבים מרכזיים בתהליך – המרכיב הראשון הוא המבנה של האתר: אנחנו רוצים שמבנה האתר יהיה כזה שישקף את ההיררכיה של הביטויים שנמצאו במחקר המילים – כך שהביטוי החשוב ביותר מבחינת פוטנציאל עסקי, נפח חיפוש בגוגל, מידת תחרות הוא זה שיופיע בדף הבית. לאחריו בדפי הקטגוריות או במה שמכונה הרמה השנייה של האתר אנחנו רוצים את הביטויים מסדר שני, שדורגו שוב על פי אותם הקריטריונים שציינתי לעיל. כמובן שלפעמים ישנם שיקולים פרקטיים או הגיוניים שמונעים יישום פשוט של מה שנכתב לעיל. בשלב השלישי נטמיע את הביטויים האחרונים כדפי מוצר או פוסטים או מאמרים באתר.

המרכיב השני הוא כתיבת התוכן עצמו – בין אם מדובר בדפי מוצר או פוסטים לבלוג, או לחלופין כתיבה לדף הבית – עלינו לכתוב את התוכן לפי המאפיינים של כל ביטוי באורך הטקסט, צפיפות מילות המפתח ותתי הכותרות וכולי. איך אנו נדע זאת עבור כל ביטוי? לשם כך יש צורך לחזור על מחקר מתחרים לביטויים ספציפיים.

כדי לוודא שעשינו זאת נכון ניתן לעשות שימוש בתוספים שונים, אם מדובר באתר וורדפרס כמו יוסט או אול אין וואן SEO. תוספים אלו מאפשרים לקבל תובנות טכניות על התוכן שלנו כמו כותרות, אורך טקסט, צפיפות וכדומה. אז אם אתם עובדים בוורדפרס זהו בהחלט כלי שיכול לסייע לכם.

המרכיב השלישי באתר הוא בניית האתר בצורה איכותית טכנית – קוד נקי, רספונסיביות, מהירות טעינה וכל יתר המרכיבים שעושים את האתר מהיר וקל לשימוש על ידי הגולשים שנכנסים אליו. אפשר בהחלט לתת גם דגש על חווית משתמש ועל סכמה, אך אלו דברים פחות קריטיים בשלב זה.

השלב השני – עבודה מחוץ לאתר

מקדם אתרים תותח הוא מקדם אתרים שיידע להביא את הקישורים הנכונים והנחוצים ביותר לאתר – כל מי שקורא על קידום אתרים שומע על הצורך בקישורים – אך היכולת לדעת אילו קשורים נכונים לאתר שלכם ביחס למתחרים, אילו קישורים לא יגרמו נזק, מה הכמות והאיכות הנדרשת ואיך להביא את הקישורים האיכותיים במינימום משאבים, שם בדיוק מתבטאת המקצועית של מקדם האתר.

למרבית מקדמי האתרים הותיקים יש רשת אתרים משלהם שיכולה לסייע להם לזרז את התהליך, לאחרים ישנם קשרים או הכרויות אם מספקי שירותים אלו ולעיתים אם המקדם באמת תותח אז יש לו את כל ארסנל הכלים הללו כדי להביא תועלת מירבית ללקוח שלו.

קישורים לרוב ימדדו ברמת הדומיין, אך יש לעשות ניתוח גם ברמת הדף הבודד כאשר אנו בוחנים תחרות פר ביטוי. הניתוח הזה אינו הכרחי אמנם במרבית המקרים, אך בביטויים תחרותיים במיוחד, זה יכול להיות ההבדל בין מקום 5 למקום 1 בגוגל ולכן כדאי לשים על כך לב.

השלב השלישי – מעקב, בקרה וניתוח

כל מה שנאמר עד כה הוא רק בסיס כדי להבין ולבחון כיצד גוגל מגיב לאתר ביחס למתחרים ולכן עבודת המעקב, בקרה וניתוח היא הכרחית ברמה השוטפת כדי להבין היכן נמצאות ההזדמנויות הטובות במיוחד? אילו שינויים עלינו לעשות באתר או בדפים מסוימים ברמה הטכנית או ברמת התוכן? ועוד תובנות שנוכל ליישם בעבודת הקידום השוטפת.

כדי לבצע מעקב וניטור אלו אנו נעשה שימוש לרוב בכלים המוטמעים באתר עצמו כמו גוגל סרץ קונסול וגוגל אנליטיקס וכן מגוון כלים מקצועיים חיצוניים שנבנו כדי לבחון היבטים ספציפיים באתר. אם אתם פחות מודיעם למגוון הכלים או ההיבטים הקיימים אז אמליץ בראש ובראשונה על סרץ קונסול. ניתן להתחיל בקריאת הפוסט שכתבתי בנושא ולהבין את המדדים שעליהם יש לשים לב ומשם להמשיך לכלים נוספים.

למצות פוטנציאל מהאתר:

נמאס לכם מחברות קידום אורגני עם אנשי מכירות תותחים, שמוכרים לכם בעיקר הבטחות ולא תוצאות? אני מזמין אתכם לחוות חווית קידום מקצועית באמצעות השיטה שבה אני מלווה עסקים מרוצים ב 17 השנים האחרונות. לפגישת ייעוץ ראשונית =>